اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 22 آذر 1391 / کد مطلب: 4636 / نظرات: 3

دبیر سی وپنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم :


600نفرازفعالان قرآنی درسبزوار به رقابت می پردازند


600نفرازفعالان قرآنی درسبزوار به رقابت می پردازند حجت الاسلام و المسلمین محمد صفرپور  افزود: برندگان این مسابقات ضمن دریافت جوایز ، به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه خواهندیافت .
وی توضیح داد : مسابقات در 4 رشته قرائت ، ترتیل ، حفظ ومفاهیم در واپسین روزهای آذرماه جاری تا اول دی سال جاری در سبزوار برگزار می شود.
صفرپور همچنین با اشاره به مکان های برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار گفت : مراسم افتتاحیه واختتامیه در محل مصلی نمازجمعه سبزوار ، مسابقات برادران و خواهران نیز در مساجد وحسینیه های سطح شهر سبزوار که درحال آماده سازی است ، برگزار خواهد شد.
وی افزود شرکت در تمامی این محافل برای عموم علاقه مندان آزاد است و تمامی ساکنان شهر سبزوار و روستاهای اطراف می توانند در روزهای برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ، در این محافل شرکت کنند.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه سبزوار همچنین اظهار داشت : برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در سبزوار 90 دستگاه اتوبوس برای حمل ونقل شرکت کنندگان در سطح شهرستان های استان فعالیت خواهد کرد.
صفرپور افزود : درحال حاضر تمام امور اجرایی مربوط به این دوره از مسابقات با همکاری همه ادارات ودستگاه های اجرایی شهرستان در حال انجام است و 4 کمیته با عنوان های : پشتیبانی ومالی ، محافل قرآنی وفوق برنامه ، فرهنگی وهنری ، و تبلیغات وفضاسازی تشکیل شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.