اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 آذر 1391 / کد مطلب: 4655 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


مدیریت اسلامی كشور بدون وحدت حوزه و دانشگاه ممكن نیست


مدیریت اسلامی كشور بدون وحدت حوزه و دانشگاه ممكن نیست امام جمعه خوشاب گفت : مدیریت اسلامی كشور بدون وحدت حوزه و دانشگاه امكان پذیر نیست.
  به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا ، حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب، افزود : اگر میان حوزه و دانشگاه وحدت وجود داشته باشد، علم و دانش با رویكرد اسلامی تولید می شود كه این امر ما را در نیل به اهدافمان كه مدیریت اسلامی جامعه است كمك می‌كند.

وی با اشاره به تاكیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مورد وحدت حوزه و دانشگاه گفت : وحدتی كه مورد نظر امام و مقام معظم رهبری می باشد یك وحدت استراتژیك است نه یك تاكتیك زودگذر و ما باید به این نتیجه برسیم كه این وحدت نیاز جامعه ما می باشد.

حجت الاسلام صاحبی، پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره وحدت حوزه و دانشگاه عنوان كرد و گفت : حوزه و دانشگاه همواره در انقلاب نقش پیشتاز و مؤثری داشتند و در كنار نیروهای انقلابی در جهت ایفای مسوولیت های تعطیل ناپذیر خود وارد عمل شده اند.

وی با اظهار اینكه نقش اثرگذار حوزه و دانشگاه درجامعه بر هیچكس پوشیده نیست، افزود: طلبه و دانشجو جزو اقشار بیدار و آگاه جامعه هستند كه حتی در اوج خفقان دوره طاغوت هویت انقلابی داشتند.

وی 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت و گفت : این شهید بزرگوار از جمله افرادی بود كه در راه تحقق بخشیدن به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و ایجاد وحدت میان این دو قشر مهم جامعه ، تمام توان خود را بكار گرفت .

امام جمعه خوشاب در بخش دیگری از سخنانش 25 آذر روز پژوهش را گرامی داشت و بر انجام تحقیق و پژوهش بویژه برای نسل جوان جامعه تاكید كرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.