اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 27 آذر 1391 / کد مطلب: 4691 / نظرات: 0


معاون فرماندار سبزوار خواستار اسقبال گسترده از برگزاری مسابقات قرآنی شد


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار بر حضور حداكثری مردم در سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در این شهرستان تاكید كرد .
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، رضا مدرسی پور امروز در جمع اعضای كمیته های ستاد اجرایی این دوره از مسابقات افزود : در روز بیست و هشتم آذرماه جاری با برگزاری این دوره از مسابقات قرآن كریم شاهد رخداد بزرگ فرهنگی و قرآنی در شهرستان سبزوار هستیم .

وی اظهار داشت:با توجه به برگزاری افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات در محل جایگاه نمازجمعه و بعد از نماز مغرب و عشا باید اطلاع رسانی خوبی برای حضور حداكثری مردم انجام شود.

وی با اشاره به حضور مهمانان كشوری و استانی در این دوره از مسابقات گفت : البته باید از تمام اقشار حضور داشته باشند و فقط قشر خاصی مدنظر نباشد.

وی ابراز امیدواری كرد كه مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه زمینه برگزاری مرحله كشوری این مسابقات در این شهرستان را فراهم كند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار در ادامه از پیش بینی تداركات لازم جهت حضور 10 هزار نفر در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در اول دی ماه خبر داد.

دبیر سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در سبزوار نیز در این جلسه به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای بهتر برگزاری این مسابقات پرداخت. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.