اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 آذر 1391 / کد مطلب: 4695 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب


پیش نویس سند توسعه خوشاب در این شهرستان تدوین و مصوب شد


پیش نویس سند توسعه خوشاب در این شهرستان تدوین و مصوب شد فرماندار خوشاب گفت : پیش نویس سند توسعه خوشاب در كمیته برنامه ریزی این شهرستان بررسی و مصوب شد.
  
 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی 'روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بعد از شناسایی ، پیگیری و مطالعات لازم، سند توسعه با توجه به فرصتها، چالش ها و امكانات موجود خوشاب، تدوین و به تایید مدیران این شهرستان رسید.

وی اظهار داشت : پیش نویس تایید سند توسعه شهرستان خوشاب به معاونت برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی ارسال می شود تا بعد از ویرایش و تجدید نظر در استان به عنوان سند توسعه این شهرستان نهایی شود.

وی با اشاره به نگاه خوب مجموعه استان خراسان رضوی به برنامه ریزی و توسعه شهرستان ها، ابراز امیدواری كرد كه با همكاری مدیران استانی، ویرایش ، تجدید نظر و كارهای مربوطه زمان زیادی نبرده و سند توسعه برای شهرستان سریعتر نهایی شود.

فرماندار خوشاب گفت : بعد از سیر مراحل تایید سند توسعه در استانداری این سند به صورت رسمی به دستگاه های اجرایی شهرستان ابلاغ می شود تا مدیران در راستای اهداف سند با برنامه ریزی ، تلاش و جدیت بیشتر در راه توسعه شهرستان گام بردارند .

حسین ابراهیمی كردیانی اظهار داشت : در سند توسعه این شهرستان قابلیت ها ، محدودیت ها و مشكلات ،اقدامات اولویت دار و اهداف و راهبردهای خرد و كلان شهرستان مشخص شده است .

وی افزود : ارتقای شاخص های زیربنایی توسعه در بخش های عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی را در تدوین سند توسعه خوشاب در نظر گرفتیم و لذا برای رسیدن به این اهداف، باید برنامه ریزی دقیق و مدونی داشت.

وی گفت :در شهرستان خوشاب ظرفیتهای فراوانی وجود دارد كه درصورت توجه ویژه به آن ، می توانیم شاهد رشد و بالندگی روز افزون تمامی حوزه های شهرستان باشیم.

وی اظهارداشت :واقع شدن خوشاب از نظر جغرافیایی در محور ترانزیتی ، وجود ایستگاه راه آهن ، ظرفیت های بالای كشاورزی ، محصولات ارگانیك ، اماكن گردشگری و تفرجگاه ها،معادن غنی و فراهم شدن زیرساخت های صنعتی از جمله قابلیت های این شهرستان است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.