اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 آذر 1391 / کد مطلب: 4700 / نظرات: 1

معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان رضوی :


انس با قرآن ، انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند


انس با قرآن  انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند      معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: انس با قرآن عاملی است كه انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند.
 

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، محمد غفاری سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن كریم خراسان رضوی كه در سبزوار برگزار شد، افزود : قرآن كریم كتاب هدایت است و انس با آن انسان را از فتنه ها و آسیب ها نجات داده و موجب بصیرت در زمینه های مختلف می شود.

وی اظهارداشت : یكی دیگر از عوامل نجات از فتنه ها ، اطاعت از رهبری است كه در آیات قرآن كریم و روایات بر اطاعت از رسول خدا و ولی امر تاكید شده است.

غفاری در ادامه بر ضرورت كسب بصیرت احاد مردم برای مصون ماندن از فتنه ها اشاره كرد و گفت : بصیرت قوه ای است كه انسان بتواند در شرایط غبار آلود فتنه، حق را از باطل تشخیص داده و از حق حمایت كند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی اظهارداشت : بی بصیرتی بویژه از سوی خواص جامعه به یقین عوام جامعه را به انحراف خواهد كشید كه نمونه آن حادثه عاشوراست .

وی افزود: آنچه مسلم است شهادت امام حسین (ع)، نتیجه سه جنگ فرهنگی ، سیاسی و نظامی است كه در طول 50 سال بعد از رحلت پیامبر اكرم (ص) رخ داد و مهمترین عامل آن بی بصیرتی خواص بود.

وی گفت : در سال 88 نیز آنچه در ایران رخ داد ، بی بصیرتی خواص جامعه ما بود كه به فضل خدا در نهم دی، مردم ولایتمدار با حمایت همه جانبه از ولایت ، دشمنان اسلام و خواص بی بصیرت را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی در ادامه ، فریضه امر به معروف و نهی از منكر، دشمن شناسی ، پرهیز از ثروت اندوزی ، اشرافی گری ، خانواده سالاری ، تبعیض و ظلم را از ضرورت های یك جامعه اسلامی دانست كه همگان باید به رعایت آنها ملزم باشند.

غفاری در پایان از تلاش فرماندار سبزوار و مسوولان این شهرستان در برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی خراسان رضوی ، قدردانی كرد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی خراسان رضوی تا روز جمعه در سبزوار ادامه دارد و برگزیدگان آن به مسابقات كشوری راه خواهند یافت. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.