اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4723 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار


امروز دشمنان برای غلبه بر مسلمانان ، جدایی آنان از تعالیم قرآنی را مد نظر قرار داده اند


امروز دشمنان برای غلبه بر مسلمانان  جدایی آنان از تعالیم قرآنی را مد نظر قرار داده اند      امام جمعه سبزوار گفت : امروز دشمنان رواج تفكرات انحرافی و جدایی مسلمانان از تعالیم قرآنی را مد نظر قرار داده تا بر مسلمانان چیره شوند.
  

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشكوه این هفته سبزوار، افزود : امروز دشمن برای مبارزه با دین مبین اسلام ، ارزشهای اسلامی مسلمانان را هدف قرار داده است .

وی ادامه داد : دشمنان باید بدانند كه ملت ما به مانند همیشه، آگاه و بابصیرت است و هیچگاه دست از اعتقادات خود برنمی دارد.

وی گفت : دشمن به عظمت قرآن كریم پی برده است و لذا برای مبارزه با این كتاب الهی دست به هركاری می زند.

وی در این رابطه به سخن ناپلئون بناپارت در این خصوص اشاره كرد و افزود : ناپلئون می گوید 'من معتقدم اگر مسلمانان به این كتاب قرآنی كه دارند عمل كنند به زودی زود به تمام دنیا مسلط می شوند مگر اینكه ما به نحوی بین این كتاب و مسلمانان جدایی بیاندازیم و یا تفكرات انحرافی بین آنان بوجود آوریم' .

امام جمعه سبزوار با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان رضوی در این شهرستان به میهمانان قرآنی كه در سبزوار حضور دارند، خیرمقدم گفت.

حجت الاسلام ابراهیمی به تشریح جایگاه تعالیم قرآنی در جامعه پرداخت و گفت : از قرآن بایستی درست استفاده كنیم چون قرآن نجات دهنده ای است كه وقتی تعلیم داد تربیت هم می كند.

وی افزود : همانطور كه در مسائل مالی دقیق هستیم و به حسابرسی روزانه ،ماهیانه و سالیانه می پردازیم و سعی می كنیم مسائل مالی امروز مان نسبت به دیروز بهتر باشد ،بایستی در مسائل معنوی هم همین گونه عمل كنیم.

وی میلاد باب الحوائج حضرت امام موسی كاظم (ع) را به همه مسلمانان تبریك گفت و افزود : نصیت ها و وصایای امام به هشام كه یكی از شاگردان جوان و نمونه آن حضرت بود را مطالعه كنید زیرا این وصایا یك دوره دایرالمعارف و یك دوره اعتقادات اسلامی است .

وی در ادامه با تبریك میلاد حضرت مسیح پیامبر به مسلمانان و مسیحیان گفت : تمام زندگی این پیامبر معجزه بود و ایشان با كتاب آسمانی خود ستمگران را محكوم كرد . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.