اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4724 / نظرات: 1

امام جمعه شهرستان داورزن :


بایستی از امكانات كشاورزی استفاده بهینه شود


بایستی از امكانات كشاورزی استفاده بهینه شود
امام جمعه شهرستان داورزن بر اهمیت كشاورزی تاكید كرد و گفت : باید از امكانات كشاورزی بایستی استفاده بهینه شود.
 

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن با اشاره به یكم دی ماه روز كشاورزی اظهار داشت : كشاورزی امری مقدس و همزاد خلقت انسان است و جایگاه كشاورز از اهمیت بالایی برخوردار است .

وی با اشاره بر اهمیت كشاورزی در اسلام ، به ریشه یابی عدم رغبت برخی جوانان امروزه از انتخاب شغل كشاورزی پرداخت و گفت :مسوولان باید زمینه كار جوانان در این شهرستان را فراهم كنند.

خطبیب جمعه داورزن در مورد صرفه جویی آب كشاورزی هم اظهار داشت : باید تدبیری اندیشیده شود تا از هرز رفتن آب جلوگیری و بهینه مصرف شود.

وی خطاب به مسوولان افزود: باید با رونق كشاورزی از هجرت بی رویه جوانان منطقه به شهرهای بزرگ جلوگیری شود و به جوان كه توان مانور در كشاورزی و دامداری دارند، میدان داده شود و امكانات و تسهیلات در اختیار آنها قرار گیرد تا مشكلات اقتصادی و مالی و كشاورزی حل گردد.

امام جمعه داورزن با اشاره سالروز پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در چهارم دی به همراه هیات سه نفره، (آیت الله جوادی آملی ، محمد جواد لاریجانی و خانم مرضیه دباغ) به گورباچف، ( صدر هیات رئیسه اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی سابق) هم مطالبی بیان كرد و این پیام را تاریخی و مهم دانست .

حجت الاسلام محمود مداحی همچنین در مورد مبحث امر به معروف و نهی از منكر توصیه هایی ارایه كرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.