اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 دي 1391 / کد مطلب: 4726 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


در سایه بصیرت دینی و وحدت ملی، جامعه به اقتدار واقعی دست می یابد


در سایه بصیرت دینی و وحدت ملی جامعه به اقتدار واقعی دست می یابد       امام جمعه خوشاب گفت : در سایه بصیرت دینی و وحدت ملی، جامعه اسلامی به عزت و اقتدار واقعی دست می یابد.
   

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه های نماز جمعه وحدت آفرین این هفته شهرستان خوشاب، افزود : وحدت ، بصیرت و بینش عمیق برای مقابله با فتنه های رنگارنگ استكبار جهانی درشرایط حساس كنونی برای همه مردم ایران اسلامی ضروری است .

وی اظهار داشت : مردم با داشتن آگاهی ، وحدت و بصیرت ، دشمنان انقلاب و نظام را مایوس می كنند و موجب استمرار سرافرازی ایران اسلامی شده و می شوند.

وی با اظهار اینكه انقلاب اسلامی ایران منادی وحدت و انسجام امت اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر بوده است، گفت : در حقیقت رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی وحدت و ایمان مردم به خدا بود.

حجت الاسلام صاحبی افزود : امروز نیز همه مسلمانان جهان با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی ایران و حفظ انسجام و استقلال كشورهایشان نقشه های شوم ابرقدرتها را خنثی می كنند.

خطیب جمعه خوشاب در بخش دیگری از سخنانش هفت دی ماه سالروز تشكیل نهضت سواد آموزی را در اول انقلاب به فرمان حضرت امام( ره )و با فعالیت شهیدباهنر گرامی داشت و گفت : این سازمان بعد از تأسیس با فعالیت افراد دلسوز قشر وسیعی از افراد بی سواد جامعه را با سواد كرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای علم آموزی در اسلام، افزود : در اسلام تعلیم و تعلم عبادتی است كه خداوند همگان را به آن دعوت فرموده تا جایی كه اولین كلمه فرمان الهی امر به خواندن است.

امام جمعه خوشاب با تبریك میلاد مسعود امام موسی كاظم (ع) به همه شیعیان گفت : امام كاظم(ع) در20 سالگی به امامت رسیدند و مدت 35 سال امامت كردند و آن حضرت بنا برنقلی حدود 14 سال از عمر شریف خود را در زندانهای عباسیان گذراندند.

حجت الاسلام'صاحبی با اشاره به هشتم صفر رحلت سلمان فارسی صحابی بزرگ پیامبر(ص) و مقام بالای علمی و معنوی ایشان گفت : ایشان دارای مقام فراوانی شدند تا جایی كه امام صادق (ع)فرمودند كه رسول خدا و امیرالمومنین (ع)اسراری را كه دیگران قدرت تحمل آن را نداشتند به سلمان می گفتند و او را لایق نگهداری علم و مخزن اسرار می دانستند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.