اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 دي 1391 / کد مطلب: 4823 / نظرات: 0


برپایی گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی به مناسبت اربعین حسینی در سبزوار


کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برپایی گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی به مناسبت اربعین حسینی در این اداره خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، مهدی برغمدی با اعلام این خبر گفت: گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی شهرستان سبزوار، 6 دی ماه جاری با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه که در محل اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام احمدی پناه به ایراد سخنانی پیرامون اربعین حسینی و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) پرداخت و پس از آن حجت الاسلام محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار نیز از حضور گسترده و منظم هیئات مذهبی در ایام دهه اول محرم تقدیر کرد.

وی ادامه داد: دیگر سخنران این جلسه، حسین کارگری رئیس شورای هیئات مذهبی سبزوار بود که با اشاره به قدمت عزاداری ماه محرم در سبزوار، به طرح شیوه عزاداری در مناسبات مذهبی سال پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات مسئولین هیئات، مقرر شد مراسم عزاداری نهم تا یازدهم محرم، اربعین حسینی و شهادت علی(ع) همچون گذشته به صورت سنتی برگزار شود و در مابقی مناسبات سال، مراسم عزاداری در قالب هیئت متحده سینه زنی برگزار شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.