اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 شهريور 1390 / کد مطلب: 485 / نظرات: 0


تیم سبزوار نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد استان خراسان رضوی شد


تیم سبزوار نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد استان خراسان رضوی شد   تیم سبزوار نایب قهرمان  مسابقات کشتی آزاد استان خراسان رضوی به میزبانی این شهرستان شد .
  در این مسابقات  که در قالب  19 تیم از شهرستان های استان به میزبانی سبزوار  در محل سالن کشتی شهید مشکانی  برگزار شد در بخش تیمی " مشهد آ با کسب 60 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد و  تیم " سبزوار آ" با کسب 57 امتیاز مقام نایب قهرمانی  را کسب کرد و  قوچان با 36 امتیاز سوم شد .
  تیم تربت حیدریه با  35 و  درگز  با 24 امتیاز چهارم و پنجم شدند و تایباد با 21 امتیاز مقام ششم را کسب کرد .
نفرات برتر بخش انفرادی این مسابقات هم به شرح ذیل معرفی شدند  .
در وزن 55 کیلوگرم " مسلم نادری خادم " از تیم مشهد آ  و "سهیل منتظری"  از مشهد ب  اول و دوم شدند و" جواد باشتنی"   از تیم سبزوار آ و "مجید پیکری " از  قوچان مشترکا سوم شدند.
در وزن 60 کیلوگرم " هاشم مختاری " از مشهد آ  و "جواد بزرگ پور"  از  تایباد اول و دوم شدند و "امید زیرک"  از تربت حیدریه و" محمد حسین نوذری"  از  سبزوار آ  مشترکا سوم شدند.
در 66 کیلوگرم نیز " حسین عفت پناه"  از درگز و "مهران دارابی " از مشهد آ اول و دوم و " حمید داموغ " از سبزوار آ  و " نوید بابایی"   از تربت جام مشترکا سوم شدند.
در وزن 74 کیلوگرم نیز"رضا بیات " از سبزوار آ  مقام  اول را کسب کرد  و " ابوالقاسم شیرمحمد نیا"  از تربت حیدریه دوم شد و " مجید اسماعیلی" از گلبهار  و " حمیدرضا دهدار"  از  درگز مشترکا سوم شدند.
در وزن 84 کیلوگرم نیز "  داود زارع از قوچان" ، "جواد وطن خواه" از مشهد ب  به مقام های اول و دوم دست یافتند و" محمود زارع زاده " از مشهد آ  و "حجت ا... حمیدی نیا"  ازتربت حیدریه مشترکا سوم شدند.
در وزن 96 کیلوگرم نیز " جلیل پیرمردی"  از سبزوار و  "شهاب ندافی"  از مشهد  آ به ترتیب مقام  اول و دوم  را کسب کردند و  صادق ازقندی به صورت آزاد  و علی ابراهیمی از تربت حیدریه مشترکا سوم شدند.
در وزن 120 کیلوگرم نیز "هومن شیدا"  از سبزوار آ  مقام اول را کسب کرد و " امیر حسین عسگریان"  از سبزوار ب و" ادریس  حسین زاده"  از مشهد آ  به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند .
 در این مسابقات"مجید خدایی "  قهرمان کشتی جهان و  مربی اسبق تیم ملی و دارنده مدال طلای جهان و نیز "ابوالفضل زینل نیا " قهرمان سابق جوانان ایران و "جواد فخار " رییس هیات کشتی استان خراسان رضوی حضور داشتند .
  در این رقابت ها از حدود 17  پیشکسوت کشتی سبزوار تجلیل  شد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.