اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 دي 1391 / کد مطلب: 4853 / نظرات: 0


سرمربي تيم كشتي ثامن الحجج(ع) سبزوار :اميدوارم با حضور هواداران جشن قهرماني را در سالن آزادي تهران برگزار كنيم


سرمربي تيم كشتي ثامن الحجج(ع) سبزوار عنوان كرد:
اميدوارم با حضور هواداران جشن قهرماني را در سالن آزادي تهران برگزار كنيم

سرمربي تيم كشتي ثامن الحجج(ع) سبزوار ابراز اميدواري كرد: با حضور تماشاچيان سبزواري و هواداران باشگاه در روز سه شنبه جشن قهرماني تيم را در سالن آزادي تهران برگزار كنيم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محسن كاوه كه تيمش روز پنجشنبه 7 دي‌ماه در زيرآب با نتيجه 6 بر یک بر حریف پيروزي رسيد و با 10 امتياز در صدر جدول گروه اول رقابت هاي ليگ برتر كشور قرار گرفت عنوان كرد: تمام تمركز تيم را بر روي ديدار صبح روز سه شنبه 12 دي ماه در دور نيمه نهايي رقابت هاي ليگ برتر مقابل فولاد ماهان سپاهان اصفهان گذاشته ايم.
وي با ابراز تشكر از تعدادي از تماشاچيان و هواداران تيمش كه در همه بازي هاي خارج از خانه نيز همراه تيم ثامن الحجج(ع) هستند و آن را حمايت مي كنند بيان کرد: اميدوارم با حضور هواداران باشگاه در پايان مسابقات از عنوان سال گذشته مان دفاع و جشن قهرماني را در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار كنيم.
سرمربي تيم كشتي آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار با اشاره به عملكرد خوب شاگردانش در ديدار با صدراي زيرآب عنوان كرد: با توجه به فاصله كمي كه از روز پنجشنبه تا ديدارهاي پاياني رقابت هاي ليگ داريم مجبور بوديم از نفرات دوم تيم مقابل تيم صدراي زيرآب كه با تمام قوا آمده بود استفاده كنيم كه به نتيجه دلخواهمان نيز رسيديم.
وي همچنين عملكرد تماشاچيان صدراي زيرآب را تحسين كرد و افزود: عليرغم صحبت هايي كه مي شد تماشاچيان فقط كشتي گيران برتر را تشويق كردند و مسوولين تيم حريف به بهترين نحو اين ديدار را ميزباني كردند.
كاوه با اشاره به انسجام تيمي شاگردانش عنوان كرد: با حمايت ها و تدارك و پشتيباني هاي مسوولان باشگاه همه چيز براي بازي هاي روز سه شنبه آماده است كه اميدواريم بتوانيم از مقام سال گذشته مان دفاع كنيم.
گفتني است تيم كشتي آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار صبح روز سه شنبه 12 دي ماه به مصاف تيم كشتي فولاد ماهان سپاهان اصفهان خواهد رفت و در صورت پيروزي بايد منتظر برنده ديدار تيم هاي صدراي داماش بابل و پرسپوليس جويبار براي مشخص شدن حريفش در ديدار پاياني در بعد از ظهر همان روز در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.