اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 دي 1391 / کد مطلب: 4864 / نظرات: 0


آتش نشانی سبزوار امسال 900 عملیات امداد و نجات انجام داده است


آتش نشانی سبزوار امسال 900 عملیات امداد و نجات انجام داده است مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت : این سازمان از ابتدای سال 91 تاكنون بیش از 900 عملیات امداد و نجات انجام داده كه در مجموع این عملیات ها جان 300 نفر از مرگ حتمی نجات یافته است.
   

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا ، علی اكبر ایزدی امروز در جمع اعضای ستاد بحران سبزوار فزود : در هنگام بروز اكثر بحران ها اعم از بحران های طبیعی یا بحران های غیرطبیعی با منشأ انسانی ، معمولاً به خدمات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیاز است.

وی ادامه داد : با وجود این نقش با اهمیت ، سازمان های آتش نشانی نهادهای حاكمیتی محسوب می شوند كه لازم است تحت نظر مستقیم دولت اداره شوند.

ایزدی همچنین اظهار داشت : قرار گرفتن سازمان آتش نشانی زیر نظر شهرداری كه یك نهاد نیمه دولتی است باعث می شود ، سازمان های آتش نشانی نتوانند به صورت مناسبی از توجه و اعتبارات دولتی برخوردار شوند و لذا باید برای این موضوع برنامه ریزی صحیحی صورت گیرد.

وی سپس با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیراستاندارد در سبزوار گفت : در صورت وقوع یك زلزله نسبتاً شدید شهر سبزوار آبستن بحران های متعدد است.

وی ادامه داد: از آنجایی كه علاج واقعه را قبل از وقوع باید كرد ، لازم است با اندیشیدن تدابیر مناسب ، آسیب های احتمالی را به كمترین حد ممكن برسانیم.

وی به قدیمی و غیراستاندارد بودن برخی دستگاه ها در آتش نشانی سبزوار هشدار داد و خواستار تهیه لودر ، بولدزر ، بیل مكانیكی و جرثقیل های مناسب و دستگاه زنده یاب برای سازمان آتش نشانی سبزوار شد



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.