اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 11 دي 1391 / کد مطلب: 4869 / نظرات: 0


كاپ قهرمانی لیگ‌برتر کشتی به سبزوار می‌رود


كاپ قهرمانی لیگ‌برتر کشتی به سبزوار می‌رود سرمربی تیم كشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار عنوان كرد: كاملا آماده مسابقه فینال و بردن كاپ قهرمانی به خانه هستیم.
به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایسنا،محسن كاوه  پس از پشت سر گذاشتن صدرای زیرآب با نتیجه 5 بر 2 تصریح كرد: زیرآب تیم خوبی بود و در حالی كه هیچ شانس صعودی نداشت، با تمام قوا روی تشك آمد و كشتی زیبایی را به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فینال روز سه‌شنبه، كشتی‌گیران مسابقات فینال استراحت كردند و به دیگر كشتی‌گیران تیم میدان دادیم كه آن‌ها نیز با عملكرد خوبشان توانستند یك پیروزی دیگر را برای ما رقم بزنند.
وی با اشاره به نكته بسیار خوب این دیدار تصریح كرد: خوشبختانه رفتار تماشاچیان جای تقدیر دارد زیرا با رعایت بحث ‌اخلاق، از كشتی كشور حمایت و تمامی كشتی‌گیران را تشویق كردند.
كاوه با بیان اینكه روز دوشنبه وزن‌كشی مسابقه نیمه‌نهایی و فینال برگزار خواهد شد، ادامه داد: صبح روز سه‌شنبه مقابل تیم فولاد ماهان به میدان خواهیم رفت كه این تیم نیز تیم خوبی است ولی با سرمایه‌گذاری باشگاه ثامن‌الحجج(ع) و بحث تدارك و پشتیبانی خوبی كه از ما داشتند، بسیار امیدوار هستیم در مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم كشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در مورد اینكه در فینال بیشتر تمایل به رویارویی با كدام دو تیم داماش بابل و پرسپولیس جویبار دارد، تاكید كرد: هیچ فرقی برای ما نخواهد كرد و هر كدام از تیم‌ها برنده شوند در مقابل آن با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت و به دنبال جشن قهرمانی در سالن 12 هزار نفری هستیم.

وی خاطرنشان كرد: تمامی بازیكنان مورد نظر صد درصد آمادگی كامل دارند و هیچ یك از آن‌ها آسیب‌دیده نیستند و بر اساس چیدمانی كه خواهیم داشت، در بهترین موقعیت به روی تشك كشتی مجموعه 12 هزار نفری تهران خواهیم رفت.

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی دهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر کشتی آزاد جام ولایت، صبح و عصر روز سه شنبه 12 دی ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.