اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 دي 1391 / کد مطلب: 4881 / نظرات: 1

کمبود جرثقیل، بیل مکانیکی، دستگاه زنده یاب در آتش نشانی /


تیم امداد و نجات جاده‌ای در سبزوار نداریم


تیم امداد و نجات جاده‌ای در سبزوار نداریم مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: تیم امداد و نجات جاده‌ای نداریم .

علی اکبر ایزدی  در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سبزوار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با بیان این مطلب خواستار کمک مدیریت بحران شهرستان و استان برای تجهیز کردن خودروهای این نهاد شد .

وی از کمبود جرثقیل، بیل مکانیکی، بولدوزر، دستگاه زنده یاب در این آتش نشانی گلایه کرد و ضمن تاکید بر ضرورت این امکانات خواستار توجه مسوولان به این مسائل شد .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی سبزوار با بیان اینکه ناوگان تندروی آتش نشانی این شهرستان واقعا مستعمل است، خاطرنشان کرد: نیسان پیشروی ما بالای 17 سال عمر دارد و این در حالی‌ است که در دنیا این تجهیزات هر 5 سال یکبار بروز می‌شود .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار ضمن اشاره به وجود دو ست نجات این نهاد ، اظهار داشت: یکی از این ست‌ها هم فرسوده است.

وی با تاکید بر اینکه محدوده خدماتی ما محدوده خدماتی شهر است، گفت: اگر قرار باشد جاده‌ها را نیز پوشش دهیم به خاطر نبود امکانات شرمنده مردم می‌شویم .

ایزدی در ادامه بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز با توجه به بافت‌های فرسوده و ساخت و سازهای غیراصولی شهر تاکید کرد .

وی در پایان از اداره راه و شهرسازی شهرستان به جهت بهسازی و نوسازی جاده‌های منتهی به سبزوار که در گذشته خطرناک بود، تشکر کرد. منبع: ایسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.