اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 دي 1391 / کد مطلب: 4887 / نظرات: 0


سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار: با توجه به 2 شكستي كه داريم، بايد با احتياط ليگ را ادامه دهيم


 سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: با اعلام نتيجه 10 بر صفر ديدار هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال کشور به سود شهرداري تبريز، 2 باخته شدیم و هفته های پایانی سختی را پیش رو خواهیم داشت.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، قاسم شعبانپور با بيان اين مطلب گفت: با اعلام این باخت از سوی فدراسیون، تعداد شكست هاي ما از حريفان بالاي جدولي بيشتر می شود و این نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی ما می باشد.
وي با اشاره به برگزاري جلسه ديروز كميته انضباطي در خصوص اتفاقات ديدار تيمش در تبريز مقابل تيم هندبال شهرداري اين شهر عنوان كرد: از نتايج اين جلسه تاكنون اطلاعي ندارم ولي قطعا در ديدار بعدي مقابل صنعت مس كرمان مجتبي حيدرپور را به دليل دريافت كارت قرمز در پايان بازي مقابل شهرداري تبريز در اختيار نخواهيم داشت.
سرمربي تيم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص حريف اين هفته تيمش در روز شنبه 16 دي ماه عنوان كرد: با توجه به ميزباني تيم صنعت مس كرمان و در اختيار داشتن 2 بازيكن خارجي و چند بازيكن ملي پوش كار سختي را براي پيروزي مقابل اين تيم در كرمان پيش رو خواهيم داشت.
گفتني است بنا به اعلام سايت فدراسيون هندبال كشور نتيجه ديدار تيم هاي ثامن الحجج(ع) سبزوار و شهرداري تبريز در هفته اول دور برگشت رقابت ها به دليل كنار كشيدن تيم سبزواري 10 بر صفر به سود نماينده استان آذربايجان شرقي اعلام شد و تيم سبزواری به پرداخت مبلغ 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
همچنين مجتبي حيدرپور بازيكن تيم ثامن الحجج(ع) سبزوار در ارتباط با حواشي بازي مقابل تیم تبريزی به 2 جلسه محروميت قطعي و قاسم شعبانپور به يك جلسه محروميت از همراهي تيمش محكوم شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.