اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 دي 1391 / کد مطلب: 4892 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


سبزوار برای پذیرایی کاروان های زیارتی آماده است


سبزوار برای پذیرایی کاروان های زیارتی آماده است معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار بر لزوم آمادگی کامل تمامی دستگاه های خدمت رسان این شهرستان ، جهت استقبال وپذیرایی مناسب از کاروان های زیارتی که در دهه آخر ماه صفر از سرتاسر کشور و از مسیر سبزوار ، راهی مشهد مقدس می شوند ، تأکید کرد.
 محمدکلاته در جمع اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر سبزوار افزود : با توجه به اینکه سبزوار در یکی از شاهراه های اصلی مواصلاتی شرق کشور قرار گرفته است ، همواره حجم زیادی از مسافران مشهد مقدس از این شهر عبور می کنند ، لذا به ویژه درایام مذهبی نظیر دهه آخر صفر که با حرکت کاروان های پیاده و سواره زائران امام رضا(ع) مواجه می شویم ، بسیار ضروریست که نهادهای خدمت رسان این شهرستان از قبیل اورژانس ، هلال احمر ، اداره راه و شهرسازی ، پلیس راه ، پایانه ها ، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و ... آمادگی لازم را برای ارائه هرگونه خدمات مورد نیاز به مسافران داشته باشند.
وی همچنین اظهار داشت : باید در طول تمام مسیر حوزه استحفاظیه شهرستان سبزوار از روستای کاهک داورزن تا زعفرانیه ، تمامی امکانات خدماتی ، رفاهی و بهداشتی برای زائران حرم امام هشتم (ع) فراهم باشد.
کلاته در ادامه با اشاره به سرما ویخبندان روزهای اخیر در سبزوار ، از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی که در این مدت خدمات لازم را به مسافران و در راه ماندگان ارائه دادند تشکر کرد.
وی به خصوص از عملکرد خوب امورپایانه و حمل و نقل سبزوار به سرپرستی محمود منتجمی قدردانی ویژه ای به عمل آورد و گفت : در هنگام بروز اولین موقعیت بحرانی در سرمای هفته اخیر سبزوار ، و برقراری تماس نیمه شب با مسوول امورپایانه وحمل ونقل این شهرستان ، پاسخگویی سریع و مناسبی را از جانب سرپرست این اداره شاهد بودیم که جای قدردانی دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.