اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 دي 1391 / کد مطلب: 4893 / نظرات: 0

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار :


ادارات سبزوار برای خدمت رسانی به زائران امام رضا هماهنگ شدند.


ادارات سبزوار برای  خدمت رسانی به زائران امام رضا هماهنگ شدند معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار گفت : ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران امام رضا (ع) هماهنگ شده اند.
 رضا مدرسی پور در جلسه ای که به همین منظور در فرمانداری سبزوار برگزار شد ، ضمن تأکید بر ضرورت پذیرایی شایسته از زائران حرم رضوی ، افزود : با توجه به برودت هوا در این فصل از سال لازم است نسبت به تهیه مکان مناسب اسکان زائران ، تدابیر مناسب اندیشیده شود.
وی در همین راستا از اداره اوقاف و امورخیریه ، شهرداری ، آموزش و پرورش و اداره ارشاد درخواست کرد مکان امام زاده شعیب (ع) و امام زاده حسن کوشک (ع) به همراه چندحسینیه و مسجد در سطح شهر سبزوار را جهت اسکان احتمالی زائران آماده نگاه دارند.
مدرسی پور از بخشداران سبزوار به ویژه بخش مرکزی ، داورزن و ششتمد نیز درخواست کرد با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف ، مساجد و حسینیه هایی را در روستاهای واقع در مسیرجاده تهران ، مشهد و بردسکن در نظر بگیرند و در تمام روزهای دهه آخر صفر ، آماده اسکان دادن به زائران و مسافران باشند.
همچنین در این جلسه مقرر گردید ، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی ، فرماندهی پلیس راه و پلیس راهور نیز جهت برقرار نظم و امنیت مسافران اقدامات لازم را انجام دهند.
جمعیت هلال احمرسبزوار نیز جهت تهیه وسایل پذیرایی ، تجهیزات پزشکی و تأمین پتوی مورد نیاز احتمالی زائران موظف گردید.
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و اورژانس 115 این شهر نیز موظف شدند در مواقع اضطراری از آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران برخوردار باشند.
همچنین در این جلسه مطرح شد ، قرار است در روستای صدخرو یک ایستگاه صلواتی برپا شود که در روز 28 صفر به تمام زائران و مسافرانی که از این مسیر عبور می کنند ، با صرف ناهار پذیرایی کند و در ضمن نمایشگاهی از صحنه های 8 سال دفاع مقدس فضای مناسبی را برای استراحت زائران فراهم آورد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.