اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 13 دي 1391 / کد مطلب: 4895 / نظرات: 0


نمایشگاه عكس ' قافله عشق ' در سبزوار بر پا می شود


نمایشگاه عكس  قافله عشق  در سبزوار بر پا می شود      معاون اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از برگزاری نمایشگاه عكس ' قافله عشق ' همزمان با ایام سوگواری اربعین و دهه آخر صفر در این شهرستان خبر داد .
  
به گزارش سبزوارپیام 'مهدی برغمدی 'روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : این نمایشگاه شامل عكس هایی از مراسم سوگواری ماه محرم در هیات های مذهبی سبزوار است كه همزمان با اربعین در نگارخانه اسرار دانشجو گشایش و تا 10 روز دایر می باشد .

وی با بیان اینكه تاكنون حدود 9 هزار عكس به دبیرخانه نمایشگاه در اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ارسال شده است ، اظهار داشت : عكس های برگزیده انتخاب شده و در نمایشگاه 'قافله عشق ' در معرض دیدعموم قرار می گیرد.

معاون اداره تبلیغات اسلامی سبزوار اظهار داشت: علاوه بر عكس های منتخب مراسم سوگواری هیات های مذهبی این شهرستان 50 عكس نیز از عكس های همین نمایشگاه كه سال گذشته با نام 'شمیم بهشت ' برگزار شده بود در نمایشگاه 'قافله عشق ' به نمایش گذاشته می شود .

'برغمدی ' افزود : نمایشگاه قافله عشق توسط اداره تبلیغات اسلامی با همكاری شورای هیات های مذهبی سبزوار و شورای شهر بر پا شده است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.