اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 دي 1391 / کد مطلب: 4907 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار :


برای از بین بردن فساد باید به طور جدی با بدحجابی و بی حجابی مبارزه شود


برای از بین بردن فساد باید به طور جدی با بدحجابی و بی حجابی مبارزه شود
 امام جمعه سبزوار گفت: كشف حجاب از جنایات رضاخان در حق ملت مسلمان ایران بود لذا برای از بین بردن فساد از جامعه باید بطور جدی با بدحجابی و بی حجابی مبارزه شود.
   

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی'در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان با اشاره به 17 دیماه سالروز كشف حجاب توسط رضاخان،افزود: كشف حجاب سوغات و از مختصات جامعه سرمایه داری غربی بود كه توسط عامل استكبار جهانی یعنی رضاخان به ایران منتقل و موجب فساد فراوان شد.

وی با اشاره به شكنجه ها و زندان هایی كه بزرگان و علما برای این مساله تحمل كردند،گفت: مرحوم آیت الله قمی در مقابله با این اقدام ضد اسلامی رضاخان گفت من نه تنها حاضرم خونم در این رابطه ریخته شود بلكه فتوا می دهم آنانی كه در این راه كشته می شوند شهید هستند و باید جلو این بدحجابی گرفته شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امام راحل (ره) نیز درباره این موضوع فرمودند كه بی حجابی رواج فرهنگ اجنبی و استعمار است و به هر نحوی باید جلو آن گرفته شود.

خطیب جمعه سبزوار در ادامه افزود : اگر می خواهیم فساد از جامعه برود ، یكی از مهمترین راه ها ، مبارزه با بدحجابی و بی حجابی است.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت 19 دی 56 سالروز قیام مردم قم،گفت: حضور با بصیرت روحانیون و مردم در صحنه موجب شد این روز تبدیل به یكی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی شود.

وی در ادامه با تاكید بر بر بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جوان، افزود : بیان وقایع انقلاب و یادآوری آن برای جوانان و نوجوانان كه آن روزها را به یاد ندارند ضروری است تا بدانند پیروزی انقلاب چگونه و با دادن چه خون ها و ایثارها و رشادت ها بدست آمد.

وی همچنین یكی از عوامل مهم پیروزی انقلاب را ایجاد امید در مردم از سوی معمار كبیرانقلاب عنوان كرد و گفت: یكی از اهداف دشمن همواره ایجاد یاس در مردم بوده است كه امروز باید بیش از هر زمان دیگر مراقب آن بود.

وی افزود: برای حفظ نظام و خنثی سازی این توطئه ها، بصیرت دینی به معنای داشتن وحدت و اطاعت از رهبری بسیار مهم است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.