اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 دي 1391 / کد مطلب: 4929 / نظرات: 0

معاون مدیر كل و رییس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی سبزوار/


27 هزار كارگر بیمه شده در سبزوار فعالیت می كنند


27 هزار كارگر بیمه شده در سبزوار فعالیت می كنند  معاون مدیر كل و رییس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت : حدود 27 هزار كارگر بیمه شده در این شهرستان فعالیت می كنند .
  
 
به گزارش سبزوار پیام 'حسین ملوندی 'روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از این تعداد 21 هزار و 885 نفر را مردان و مابقی را زنان تشكیل می دهند.

وی با بیان اینكه از این تعداد بیمه شدگان 451 نفر از مقرری بیمه بیكاری تا پایان آذرماه امسال استفاده كرده اند، اظهار داشت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد كاهش داشته است.

وی اظهار داشت : تا پایان 9 ماهه امسال از مجموع 451 نفر مقرری بگیر بیمه بیكاری 110 نفر از محل تبصره یك ماده شش قانون بیمه بیكاری به كارفرمایان معرفی شدند.

ملوندی افزود : این امر منجر به صرفه جویی معادل یك میلیارد و 980 میلیون ریال در منابع صندوق بیمه بیكاری و بازگشت این مبلغ به چرخه تولید شده است.

وی ادامه داد : طبق تبصره یك ماده شش قانون بیمه بیكاری كارفرمایان فقط 30 درصد از حقوق بیمه بیكاری را پرداخت كرده و از 70 درصد مابقی و نیز حق بیمه معاف هستند.

وی اظهارداشت : در 9 ماهه سال جاری مقرری بیمه بیكاری 108 نفر از مقرری بگیران بیمه بیكاری به دلایلی همچون اشتغال پنهان ، قطع شده است .

وی افزود : نظارت بر مقرری بگیران بیمه بیكاری و كمك به كارفرمایان در جهت كاهش هزینه های تولید را با جدیت پیگیری می كنیم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.