اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1390 / کد مطلب: 493 / نظرات: 0

رييس اداره ثبت احوال :


آمار فوتي ها در سبزوار حدود 17.5درصد كاهش يافت


آمار فوتي ها در سبزوار حدود 175درصد كاهش يافت   رييس اداره ثبت احوال سبزوار از كاهش حدود 17.5 درصدي فوت در پنج ماهه نخست امسال در اين شهرستان خبر داد.

' سعيد ابهري' اظهار داشت: طي اين مدت 880 نفر در سبزوار فوت كردند كه اين رقم در مدت مشابه سال قبل يك هزار و 70 نفر بود.
وي بيشترين علت مرگ و مير را مربوط به بيماري هاي دستگاه گردش خون ذكر كرد و گفت: سرطان و تصادف در مرحله بعد قرار دارند.
وي همچنين با اعلام اينكه در پنج ماهه اول امسال به نسبت هر 105 پسر 100 دختر در اين شهرستان متولد شده اند تعداد متولدان پسر را در اين مدت يك هزار و 590 نوزاد و تعداد متولدان دختر را يك هزار و 512 نوزاد ذكر كرد.
اين مسوول اظهار داشت :در پنج ماهه نخست سال 89 در مجموع سه هزار و 97 نوزاد در سبزوار متولد شده اند كه تعداد متولدان امسال فقط پنج نفر بيشتر از سال قبل تا پايان مرداد است .
ابهري شايع ترين اسامي انتخابي براي نوزادارن دختر را ستايش ، فاطمه زهرا و نازنين زهرا و براي پسران را مرتضي ، ابوالفضل و امير علي عنوان كرد و گفت: استقبال از اسامي مذهبي براي نوزادان قابل توجه است.
رييس اداره ثبت احوال سبزوار تعداد ازدواج هاي ثبت شده در اين شهرستان در پنج ماهه نخست امسال را 14 مورد كمتر از مدت مشابه سال قبل ذكر كرد.
وي گفت: در سال جاري طي اين مدت دو هزار و 704 ازدواج در سبزوار به ثبت رسيده كه تعداد ازدواج هاي ثبتي پنج ماه اول سال 89 دو هزار و 718 مورد بود.
وي افزود: از فروردين تا پايان مرداد امسال در هر ماه به ترتيب 951 ازدواج ،474 ، 365 ، 450 و 464 مورد ازدواج در اين شهرستان انجام شده است. 
منبع :ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.