اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 دي 1391 / کد مطلب: 4937 / نظرات: 0


ایستگاه صلواتی 'جان نثاران ولایت' 'صدخرو' برپا شد


ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت  صدخرو برپا شد     
 ایستگاه بزرگ صلواتی بین راهی 'جان نثاران ولایت' در حاشیه روستای 'صدخرو' از توابع شهرستان داورزن دایر شد.
 
به گزارش سبزوارپیام،مسوول برپایی ایستگاه مزبور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال 1379 همه ساله از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای صدخرو، این ایستگاه در حاشیه محور اصلی سبزوار - شاهرود برای خدمات دهی به زائران بر پا می شود.

علی قاسمی كیا گفت: این ایستگاه در طول شبانه روز به سه تا چهار هزار نفر از زائران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) كه برای شركت در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف می شوند، خدمات رسانی می كند.

وی افزود: در این ایستگاه با عرضه چای، شیر، آب جوش، غذای سرد و سوپ از زائران و مسافران پذیرایی می شود.

او اظهارداشت: این ایستگاه طی چهار روز نیز به توزیع غذای گرم به تعداد دو هزار تا 2500 پرس اقدام می كند.

وی گفت: برپایی نمایشگاه 'از كربلای حسینی تا كربلای ایران' كه به صورت ماكت، تجسمی از عصر عاشورا و میادین جنگ و هشت سال دفاع مقدس می باشد و برپایی نمایشگاه 'یاد یاران' از دیگر فعالیت های انجام شده در حاشیه این ایستگاه می باشد.

قاسمی كیا، عرضه بسته های فرهنگی شامل كتاب های ادعیه و فرهنگی به همراه لوح فشرده را از دیگر برنامه های فرهنگی این ایستگاه عنوان كرد.

وی انجام خدمات خودرویی، آپاراتی، مكانیكی، جوشكاری، تعویض روغن و استقرار كمپ های آرایشگاه صلواتی، كفاشی و خیاطی را نیز از دیگر خدمات این ایستگاه برشمرد.

ایستگاه صلواتی 'جان نثاران ولایت' در حد فاصل دو روستای مهر و صدخرو و در 55 كیلومتری غرب سبزوار دایر شده كه به مدت شش روز از زائران و كاروان های زیارتی پذیرایی می كند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.