اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 دي 1391 / کد مطلب: 4938 / نظرات: 0


تاکید شهردار سبزوار بر تکمیل جاده سلامت تا دهه فجر


 حسین مقصودی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری سبزوار در جمع شورای مدیران که در محل سالن جلسات شهرداری برگزارشد، ضمن تاکید بر باشکوه برگزار نمودن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیگیری ویژه مسیر جاده سلامت را در دستور شورای میران قرار داد.

وی با اظهار اینکه در طلیعه سی و پنجمین بهار انقلاب باید شاهد برنامه های متفاوتی از سوی شهرداری نسبت به سال های گذشته باشیم، کمیته های پنجگانه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری را بر برگزاری برنامه های درخور شان سالگرد پیروزی انقلاب بسیج کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری مسئولیت کمیته تبلیغات و فضاسازی را بر عهده روابط عمومی، مسئولیت کمیته مراسمات و برنامه های فرهنگی را بر عهده اداره فرهنگی ورزشی، مسئولیت کمیته نظارت و مشورتی را بر عهده مشاوران شهردار، مسئولیت کمیته مالی را بر عهده معاونت اداری مالی و مسئولیت کمیته افتتاحیه و مراسم پروژه ها را بر عهده دفتر شهردار و روابط عمومی قرار داد.

وی ضمن تصویب افتتاح محور سلامت، برگزاری مسابقه بزرگ راهپیمایی، رونمایی از پرچم 70 متری، نورافشانی، برگزاری جشن شادمانه، چاپ ویژه نامه دهه فجر و چند برنامه دیگر، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی همه مدیران جشن پیروزی انقلاب با شکوهی خاص در سبزوار برگزار شود.

 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.