اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 دي 1391 / کد مطلب: 4940 / نظرات: 0


یك مسوول خواهان استقبال مردم سبزوار از كاروان صبا شد


 رییس اداره كتابخانه های عمومی سبزوار خواستار حضور گسترده مردم این شهرستان برای میزبانی در شان از كاروان كتابخانه صبا شد. 
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا،زیبا باغانی '  افزود : این كاروان شب گذشته از شاهرود وارد سبزوار شده و اكنون با حضور در بین اقشار مردم در حال ضبط برنامه در این شهرستان است .

وی با اشاره به اینكه حضور این كاروان به صورت زنده از برنامه صبح بخیر ایران شبكه یك سیما پخش می شود، اظهار داشت : كاروان صبا در محل آرامگاه حاج ملاهادی سبزواری اجرای برنامه خواهد داشت .

رییس اداره كتابخانه های عمومی سبزوار با اظهار اینكه اجرای برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، هنری و معرفی توانمندی های شهرستان را در برنامه داریم، افزود : برگزاری نمایشگاه كتاب با همكاری ناشران و كتابفروشی های بزرگ سبزوار و نمایشگاه صنایع دستی در محل آرامگاه حاج ملاهادی سبزواری از جمله برنامه های این اداره است .

باغانی به اجرای هنرهایی همچون آشپزی غذاهای سنتی و هنرهای دستی از جمله گلیم بافی در سبزوار هم اشاره كرد و اظهار داشت : بانوان روستایی با پوشش محلی این هنرها را انجام می دهند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی اقشار مردم ، ورزشكاران ، هنرمندان ، فرهنگیان و ... برای اهدای كتاب به كاروان صبا، اظهار داشت : فردا این كاروان در برنامه زنده خود با مسوولان و اقشار مختلف مردم گفتگو و كتاب های اهدایی مردم را جمع آوری می كند.

كاروان كتابخانه صبا فردا بعد از ظهر سبزوار را به مقصد نیشابور و سپس مشهد ترك می كند تا در زمان مقرر به روستای دور افتاده رباط در بخش قوشخانه شیروان استان خراسان شمالی رسیده و با كتاب های اهدایی مردم ،دومین كتابخانه صبا در آنجا احداث شود .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.