اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 دي 1391 / کد مطلب: 4969 / نظرات: 1


امام جمعه خوشاب : برگزاری باشكوه سوگواری پیامبر (ص)، جواب دندان شكنی به همه یاوه گویان است


امام جمعه خوشاب : برگزاری باشكوه سوگواری پیامبر ص جواب دندان شكنی به همه یاوه گویان است  امام جمعه خوشاب گفت : برگزاری باشكوه سوگواری و زیارت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، جواب محكم و دندان شكنی به همه یاوه گویانی است كه قصد داشتند نام آن حضرت در بین مسلمانان نباشد.
  
به گزارش سبزوارپیام،حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مسلمانان پایبند عقاید و ارزشهای اسلامی هستند و هیچ قدرتی نمی تواند آنان را از این ارزش ها باز دارد.

وی به حركات توهین آمیز دشمنان نسبت به پیامبر عظیم الشان اسلام را كه دل همه انسان های آزادیخواه را به درد آورد اشاره كرد و گفت : امسال باشكوه تر از سال های گذشته مراسم سوگواری پیامبر (ص) و 'زیارت از بعید' را برگزار می كنیم.

وی اظهارداشت : هر چند زیارت حضرت رسول (ص) با حضور در حرم شریف نبوی، آثار و بركات بسیاری به همراه دارد،ولی برای كسانی كه توفیق حضور در كنار مرقد منور آن حضرت را ندارند، سفارش به زیارت از راه دور شده است.

وی افزود : هیچ زیارتی به اندازه زیارت پیامبر (ص) ثواب ندارد زیرا ایشان رحمت برای جهانیان و پدر كل عالم هستی هستند.

امام جمعه خوشاب اظهار داشت : در واقع دعاها، مناجات ها و زیارت نامه ها، دعوت نامه حق تعالی برای انسانها و دعوت آنها به سوی كمال است.

حجت الاسلام صاحبی افزود : از نظر مكتب شیعه، زیارت معصومین (ع) صرفا یك امر عاطفی نیست، بلكه پیش از آن، یك عمل معرفتی است.

مراسم زیارت حضرت رسول اكرم(ص) ازبعید ، صبح جمعه در روز رحلت ایشان بعد از دعای ندبه در جایگاه نماز جمعه سلطان آباد خوشاب با حضور عموم مردم برگزار می شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.