اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 شهريور 1390 / کد مطلب: 498 / نظرات: 0

مدير تربيت بدني باشگاه فرهنگي ورزشي ثامن الحجج :


تيم هندبال بانوان اين باشگاه امسال در ليگ برتر حضور مي يابد


تيم هندبال بانوان اين باشگاه امسال در ليگ برتر حضور مي يابد  مدير تربيت بدني باشگاه فرهنگي ورزشي ثامن الحجج سبزوار از تشكيل تيم هندبال بانوان اين باشگاه و حضور اين تيم در ليگ برتر هندبال كشور خبر داد.

' قاسم شعبان پور' با اشاره به اخذ سهميه حضور در ليگ برتر براي تيم هاي آقايان و بانوان باشگاه ثامن الحجج در سال جاري ،زمان برگزاري مسابقات ليگ برتر در قسمت بانوان را ششم آبان ذكر كرد.
وي افزود: از بانوان هندباليست عضو تيم هاي شركت كننده در ليگ برتر و دسته يك سال قبل ، از سراسر كشور دعوت شده و هم اكنون حدود 20 نفر از شهرهاي اصفهان ،مشهد و غيره براي ارزيابي در سبزوار حضور دارند .
شعبان پور گفت: در نظر داريم چند بازيكن خارجي هم براي تيم هندبال بانوان ثامن الحجج جذب كنيم.
وي با اشاره به اينكه تست گيري از بانوان هندباليست طي امروز و فردا در محل سالن هاي ورزشي بانو ترابي و سربداران سبزوار ادامه دارد گفت: اين تيم را براي حضور در مسابقات ليگ آماده خواهيم كرد.
شعبان پور هدف از راه اندازي تيم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار را باتوجه به سياست هاي باشگاه و درخواست ها و علاقمندي بانوان سبزواري به هندبال عنوان كرد.
وي اظهار داشت: باشگاه فرهنگي ورزشي ثامن الحجج سبزوار امسال علاوه بر هندبال در كشتي و كاراته نيز تيم در مسابقات ليگ برتر خواهد داشت.
وي با اشاره به جايگاه خوب بانوان كاراته كار سبزوار در كشور از تشكيل تيم كاراته بانوان هم در آينده خبر داد.
 منبع:ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.