اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 دي 1391 / کد مطلب: 4992 / نظرات: 0


بانوي سبزواري تيم ملي دو و ميداني: سطح فنی تيم ملی ارتقا پیدا کرده است



بانوي سبزواري تيم ملي دو و ميداني گفت: با حضور افشين داوري در فدراسيون، سطح اين رشته در کشور بالا رفته است.

 به گزارش سبزوارپیام ، فاطمه برزنوني در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود : امسال با وجود کمبود بودجه تعداد اعزام‌ها به مسابقات بيشتر از گذشته بود و مهم‌تر اينکه اعضاي تيم ملي امسال از شهرستان‌ها هم انتخاب شده بودند که اين مساله باعث ارتقاي سطح فني تيم ملي شده بود.

وي در مورد مسابقات غرب آسيا که اواخر آذر ماه سال جاري برگزار شد، خاطرنشان کرد: سطح مسابقات نسبت به دو سال گذشته بالاتر بود و تيم ملي ايران نيز در اين دو سال پيشرفت خوبي کرده بود؛ ما امسال با اختلاف نسبت به تيم‌هاي ديگر قهرمان شديم در حالي که دور قبل به مقام نايب قهرماني دست يافته بوديم.

وي افزود: البته من اولين حضورم در اين مسابقات را تجربه مي‌کردم و خوشحالم که توانستم مدال برنز پرش طول را براي کشورم به ارمغان بياورم.

برزنوني تاکيد کرد: رکورد من در ليگ‌برتر به همراه تيم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار 5 متر و 63 سانتي‌متر بود ولي در اين مسابقات به دليل کم بودن مساحت تشک محل فرود، پرشم را با استرس انجام دادم و با 5 متر و 43 سانتي متر سوم شدم؛ اين اولين مدال من در مسابقات بين المللي بود و در مسابقات گذشته، به مقام‌هاي چهارم يا پنجم دست مي‌يافتم.

بانوي سبزواري تيم ملي دو و ميداني درباره حمايت هيات دو و ميداني استان خراسان رضوي از خود اظهار کرد: هيات تا حدودي از من حمايت کرده و پيست تمرين در اختيارم قرار داده است و از اين بابت از آن‌ها سپاسگزارم.

برزنوني خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال مسابقات کشورهاي اسلامي در اروميه برگزار مي‌شود که در صورت موافقت مربي‌ام، در اين مسابقات شرکت خواهم کرد.

اين بانوي 22 ساله سبزواري عنوان کرد: در حال حاضر دانشجوي ترم هفت رشته کامپيوتر هستم و به دليل حضور در اردوها و مسابقات تا حدودي از درس عقب افتاده‌ام و بايد اين عقب افتادگي را جبران کنم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.