اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 25 دي 1391 / کد مطلب: 5004 / نظرات: 0


15 درصد از واحدهای صنفی خوشاب فاقد پروانه كسب هستند


15 درصد از واحدهای صنفی خوشاب فاقد پروانه كسب هستند
نماینده مجمع امور صنفی خوشاب گفت : از 750 واحد صنفی فعال در این شهرستان 100 واحد صنفی رقمی معادل 15 درصد فاقد پروانه كسب هستند.
  
به گزارش سبزوارپیام،'رضا انصاری 'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اكثر واحدهای فاقد پروانه كسب در خوشاب شناسایی و به آنان اخطار داده شده و هم اكنون این واحدها در حال انجام كارهای مربوط به صدور پروانه هستند.

وی به پلمپ 25 واحد صنفی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در خوشاب اشاره كرد و گفت : بیشتر این پلمپ ها به دلیل مسائل مربوط به پروانه كسب انجام شده است.

نماینده مجمع امور صنفی خوشاب همچنین خواستار استقرار سریع تر اداره بازرگانی در این شهرستان شد و افزود : به محض استقرار این اداره اتحادیه ها تشكیل می شود.

انصاری به دریافت كد اقتصادی برای اصناف هم اشاره و اظهار داشت : كد اقتصادی برای واحدهای صنفی الزامی بوده و یكی از شرایط اظهار نامه مالیاتی و برخورداری از معافیت مالیاتی داشتن كد اقتصادی است.

وی با اشاره به تمدید زمان دریافت كد اقتصادی برای واحدهای صنفی از همه واحدهای صنفی خواست برای دریافت كد اقدام كنند.

وی شناسایی دقیق واحدهای صنفی را از مزایای كد اقتصادی و استفاده از این كد برای واحدهای صنفی را مانند كد ملی برای افراد عنوان كرد.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده امور صنفی خوشاب در شرایط و زمانهای مختلف بر بازار گفت : امسال با توجه به شرایط حاكم بر بازار ، وجود سوءاستفاده برخی دلالان از فضای بازار و نیز ایجاد تورم روانی از جانب برخی افراد سود جو تعداد بازرسی ها افزایش یافت و با متخلفان برخورد شد.

نماینده مجمع امور صنفی خوشاب اظهار داشت : این مجمع در زمان های مختلف گشت های مشترك با ادارات مربوطه از جمله مجمع امورصنفی سبزوار ، دامپزشكی ، بهداشت از واحدهای صنفی شهرسلطان آباد خوشاب و بخش های تابعه هم دارد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.