اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 دي 1391 / کد مطلب: 5005 / نظرات: 0


توقیف 480میلیون ریال داروی قاچاق در محور سبزوار



 رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی: محموله 480میلیون ریالی داروی غیرمجاز قاچاق از یک اتوبوس مسافربری در محور سبزوار به مشهد کشف و ضبط شد.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس ، حسین بیدمشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری ماموران اداره آگاهی سبزوار در کنترل خودروهای مسافربری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون شده و در بازرسی از این اتوبوس مقدار قابل توجهی داروی قاچاق به ارزش 480 میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی ادامه داد: با توجه به ممانعت حمل کالای تجاری و قاچاق توسط اتوبوس‌های مسافربری به رانندگان اتوبوس‌های مسافربری و شرکت‌های مربوطه یادآوری می شود به فعالیت‌های غیرقانونی ورود پیدا نکنند چرا که چیزی جز مجازات قانونی از جمله توقیف خودرو و جریمه‌های مالی نتیجه‌ای ندارد.
بیدمشکی در ادامه خاطرنشان کرد: دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق،‌نه تنها یک کالای قاچاق است بلکه به جهت عدم کنترل کیفیت تبعات جبران‌ناپذیری را بر سلامت افراد جامعه وارد می کند که پلیس با جدیت با افراد قاچاقچی و سودجو برخورد می‌کند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.