اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 26 دي 1391 / کد مطلب: 5013 / نظرات: 0


شعبان‌پور : همچنان مدير تربيت‌بدني باشگاه ثامن‌الحجج(ع) خواهم بود



قاسم شعبان‌پور گفت: خودم از سرمربيگري تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار كناره‌گيري كردم.

این مربي هندبال کشورمان در گفت‌وگو با ايسنا افزود: حضور رافائل در راس كادر فني طبق نظر خود من بوده و اين تصميم از قبل گرفته شده بود ضمن اينكه من وقت لازم را براي انجام امور فني نداشتم و بهتر بود هر چه سريع‌تر اين تغيير صورت بگيرد.

وي ادامه داد: بعد از مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا به منظور پيشبرد هندبال سبزوار و اجراي برنامه‌هاي آموزشي تا پايان سال 92 با اين مربي اسپانيايي قرارداد بسته شد و در اين شرايط به اين نتيجه رسيديم كه حضور او به عنوان سرمربي كمك زيادي به مجموعه تيم مي‌كند.

وي تاكيد كرد: اين مربي اسپانيايي كارنامه قابل قبولي دارد و اسپانيا به لحاظ آموزش از مهمترين مراكز هندبال جهان است و اميدوارم بتوانيم از وجود او به خوبي استفاده كنيم.

شعبان‌پور شانس تيم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار را براي قهرماني بالا عنوان كرد و گفت: با حضورم رافائل انگيزه بازيكنان افزايش پيدا مي‌كند و مشكلات و حاشيه‌ها نيز از بين مي‌رود و ما مي‌توانيم قهرمان ليگ‌برتر شويم.

سرمربي سابق تيم هندبال ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در مورد ادامه فعاليت خود در باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، اظهار كرد: همچنان به عنوان مدير تربيت‌بدني باشگاه به فعاليت خود ادامه خواهم داد.

وي انصراف تيم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار از ليگ‌برتر كشتي فرنگي را قطعي اعلام كرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.