اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 27 دي 1391 / کد مطلب: 5044 / نظرات: 0

مدير آبفا سبزوار:


تکمیل شبکه فاضلاب 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


مدیرعامل شرکت تبصره 2 آب و فاضلاب سبزوار با اشاره به اجرای 380 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب در این شهرخواستار تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل 100 کیلومتر باقیمانده شبکه اصلی و فرعی فاضلاب سبزوار شد.
به گزارش روابط عمومی آبفای خراسان رضوی مهندس آغشته گفت: تکمیل شبکه فاضلاب شهر سبزوار نیازمند 150 میلیارد ریال اعتبار می باشد. به گفته وی تا پایان آذرماه بالغ بر 52 هزار انشعاب فاضلاب در سبزوار به فروش رسیده و نصب شده است.
وی افزود: تخریب و انسداد قنات های سنتی و قدیمی در نقاط مختلف شهر سبزوار مشکلات و مخاطراتی برای شهروندان بوجود آورده که این موضوع تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب را ضروری کرده است. وی در عین حال از رشد چشمگیر اجرای شبکه فاضلاب سبزوار در چند سال اخیر خبر داد به گونه ای که در سال 89 دو برابر سال 88 ( 30 کیلومتر) و در سال گذشته 7/2 برابرسال 88 ( 42 کیلومتر) در این شهر اجرا شده است.
آغشته اظهار امیدواری کرد رفع مشکلات شبکه فاضلاب این شهر با تخصیص اعتبارات ویژه شتاب بیشتری بگیرد. وی در رابطه با فعالیت های بخش آب نیز گفت: در 8 ماه گذشته 9 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب و ترمیم آسفالت و 5/10 کیلومترتوسعه شبکه فاضلاب و ترمیم آسفالت توسط پیمانکاران بخش خصوصی انجام  و پیمانکار اجرای عملیات تکمیلی تصفیه خانه فعلی شهر سبزوار هم انتخاب شده است.مدیر عامل شرکت تبصره 2 آبفای سبزوار در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح های آبرسانی با اولویت  مسکن مهر 12 کیلومتر خط انتقال ، 21 کیلومتر شبکه توزیع و مخزن 5 هزار مترمکعبی احداث و در زمینه فاضلاب هم 7 کیلومتر شبکه اجرا شده است.  وی با بیان این که پروژه آبرسانی مسکن مهر سبزوار100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اضافه کرد: با توجه با تاسیسات موجود فاضلاب ، امکان نصب هزار فقره انشعاب مسکن مهر وجود دارد و برای نصب انشعاب مابقی واحدها ، تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب توحید شهر در دستور کار قرار گرفته است . به گفته وی مراحل اداری تملک زمین مورد نیاز تصفیه خانه 95 درصد پیشرفت داشته است و عملیات اجرایی آن با تخصیص اعتبار آغاز خواهد شد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.