اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 دي 1391 / کد مطلب: 5057 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


وحدت مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود


وحدت مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود  امام جمعه سبزوار گفت: یكی از رموز و عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وحدت و همصدایی مردم بود.
  
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد نبی اكرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: مسلمانان با وحدت می توانند بر دشمنان چیره شوند.

وی با بیان اینكه در شرایط كنونی مردم باید همچنان وحدت خود را حفظ كنند اظهار داشت: دشمن از هم اكنون برای انتخابات آینده ما برنامه ریزی كرده است لذا مردم برای مقابله با آنان باید آگاهانه و بابصیرت حركت كنند.

او افزود: ملت فهیم ایران همیشه دشمن را مایوس كرده و به طور یقین با حضور پرشور خود در انتخابات آینده نیز دشمن را شرمنده خواهد كرد.

خطیب جمعه سبزوار با بیان اینكه مشروعیت نظام به تبعیت از ولی فقیه است گفت: وظیفه همه ما تبعیت از ولی فقیه و عمل به دستورات ایشان است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسكری (ع) به بیان چگونگی زندگی آن حضرت پرداخت و افزود: این امام همام شاگردان بسیار تربیت كرد و پس از آزار و شكنجه روحی و جسمی توسط دشمن و سپری نمودن بیشتر عمر خود در زندان، سرانجام در هشتم ربیع الاول سال 260 هجری قمری در سن 28 سالگی توسط معتمد عباسی در سامرا مسموم و به شهادت رسید.

وی همچنین با تبریك سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به شرایط ظهور آن حضرت پرداخت و گفت: ظهور امام زمان (عج) به اذن پروردگار انجام می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.