اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 بهمن 1391 / کد مطلب: 5062 / نظرات: 0


فرمانداری داورزن مستقر می شود


رئیس شورای اسلامی شهر داورزن گفت: همزمان با آغاز دهه فجر امسال فرمانداری شهرستان داورزن مستقر خواهد شد.

 رمضان رمضانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: طی جلسه ای که با حضور امام جمعه شهرستان و  اعضای شورا اسلامی و شهردار شهر داورزن در محل استانداری خراسان رضوی صورت گرفت از سوی استاندار قول  معرفی فرماندار این شهرستان در دهه فجر داده شد.

وی ادامه داد: هم اکنون گزینه های مختلفی برای حضور در فرمانداری داورزن معرفی شده اند که در ایام دهه فجر فرماندار این شهرستان رسما اعلام خواهد شد

رمضانی ادامه داد: بعداز قریب به 6 ماه از اعلام رسمی شهرستان شدن این منطقه مردم این خطه منتظر استقرار فرمانداری در بخش داورزن هستند .

شورا اسلامی و شهردار شهر داورزن با اشاره به آماده سازی زیر ساختهای این شهرستان توسط بخشداری –شورای بخش و شهر داورزن تصریح کرد: حضور فرماندار در این شهرستان باعث تسریع در روند اجرایی استقرار دیگر ادارات و نهادها خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاشهای بی شائبه مسئولان شهرستان سبزوار به همراهی امام جمعه داورزن  وشورای شهر و بخش  و شهرداری شهر داورزن در استقرار فرمانداری به نتیجه رسیده است .

رئیس شورای اسلامی شهر داورزن  قرار گرفتن این منطقه را در مسیر محور بین المللی تهران – مشهد برشمرد و ادامه داد: این منطقه استعدادهای فراوان بالقوه ای دارد که بایستی با همت مسئولان استانی و شهرستان داورزن به بالفعل در آید.

وی اظهار امیدواری کرد استقرار فرمانداری شهرستان داورزن بتواند این شهرستان که خاستگاه قیام سربداران و زادگاه بزرگان شهیری همچون استاد محمد تقی شریعتی و دکتر علی شریعتی است به جایگاه واقعی خود برساند .

شایان ذکر است  از سال 83  طرح استقرار فرمانداری شهرستان داورزن آغاز که البته با فراز و نشیب های فراوانی روبرو شد و خوشبختانه در دهه فجر امسال این اقدام به سر انجام خواهد رسید.
منبع : اخبار فرهنگی اجتماعی شهر داورزن




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.