اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1391 / کد مطلب: 5074 / نظرات: 0


کاوه: تیم کشتی ثامن الحجج در حال برنامه ریزی برای سفر به آمریکا است


کاوه: تیم کشتی ثامن الحجج در حال برنامه ریزی برای سفر به آمریکا است

 سرمربی تیم کشتی آزادثامن الحجج سبزوارگفت:مسوولان این تیم درحال برنامه ریزی برای اعزام تیم کشتی آزادثامن الحجج سبزواربه عنوان قهرمان لیگ کشتی آزادایران به مسابقات خارجی از جمله آمریکا هستند.

 به گزارش سبزوارپیام ، محسن کاوه روز دوشنبه درگفت وگو باایرنا بااشاره به اینکه کار پنهانی و مخفیانه ای در این رابطه صورت نمی گیرد، افزود: البته این موضوع در حد یک طرح و برنامه ریزی اولیه بوده به مرحله اجرایی نرسیده است.

روز دوشنبه برخی رسانه ها خبر از برنامه ریزی تعدادی از کشتی گیران آزاد و فرنگی کار ایران برای سفر به آمریکا بدون هماهنگی و اطلاع فدراسیون کشتی دادند.

کاوه افزود: چند باشگاه آمریکایی برای برگزاری مسابقات دوستانه از ما دعوت کرده اند و ما هم در حال بررسی آن ها هستیم.

وی با تاکید براینکه درصورت رسمی شدن این سفر آن را به فدراسیون کشتی اطلاع داده و اعلام عمومی می کنیم، یادآور شد: ما از این سفر دو هدف را دنبال می کنیم.

کاوه با انتقاد از نحوه انتشار این اقدام تیم ثامن الحجج سبزوار به آمریکا از سوی رسانه ها گفت : آنهایی که این خبر را منتشر می کنند، قصد خراب کردن فدراسیون و زیر سوال بردن قهرمانی ما را دارند.

وی افزود: ما می خواهیم باشگاه بین المللی شویم و به کشورهای مختلف سفر کرده و در مسابقات بین المللی شرکت کنیم.ضمن انکه تیم های دیگر قدرتمند را نیز برای حضور در ایران دعوت کنیم.

انجام دادن این اقدامات اشتباه و یا کار خلافی نیست.

تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار اواسط دی ماه جاری با پیروزی بر تیم پرسپولیس جویبار در سالن 12 هزار نفری آزادی در یک کشتی جنجالی برای دومین بار به قهرمانی لیگ کشتی آزاد رسید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.