اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1391 / کد مطلب: 5076 / نظرات: 0


احداث 6 دستگاه پارکینگ در راه‌های جوین



سرپرست اداره راه و شهرسازی جوین از احداث 6 دستگاه پارکینگ در راههای روستای، شریانی و غیرشریانی این شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، توسلیان افزود: همچنین دراین مدت 4 مورد ساماندهی نقاط مستعد حادثه و 2 مورد ساماندهی تقاطع‌های اصلی به فرعی در طول راه های شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: 150 هزار مترمربع تسطیح وتنظیم شانه‌ها، 124 کیلومتر تنظیم شیب شیروانی، 180 کیلومتر ترمیم و تنظیم در قنوها و 3 میلیون و 700 مترمربع تسطیح حریم قانونی راه های شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره زمانی است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی جوین همچنین از 8 کیلومتر مرمت و تسطیح و شن ریزی و اجرای 300 مترمکعب عملیات خاکریزی در راه های روستایی شهرستان خبر داد و گفت: همچنین در این مدت 17 هزار و 500 متر مربع سانتی متر لکه گیری هندسی در راه ها انجام گرفته است.
توسلیان افزود: در زمان مورد نظر 120 هزار مترمربع سانتی متر راه‌های روستایی روکش آسفالت گرم شده و 156 تن قیر برای آسفالت راههای شریانی و غیرشریانی و روستایی مصرف شده است.
وی به ساخت ساختمان‎های راهداری، آشیانه ماشین آلات و سوله شن و نمک با متراژ 240 مترمربع در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: 300 کیلومتر برفروبی و 100 تن شن و نمک پاشی نیز در راههای حوزه استحفاظی این اداره انجام شده است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی جوین در پایان با اعلام احداث دو پل دراین مدت افزود: مرمت 2 پل دیگر، تسطیح 1 میلیون و 200 مترمربع از بستر پل ها و تعمیر 30 متر مکعب پل نیز در این مدت صورت گرفته است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.