اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1391 / کد مطلب: 5086 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن: باید دستور العملها به حیطه کاربردی وارد شود


امام جمعه داورزن: باید دستور العملها به حیطه کاربردی وارد شود
امام جمعه داورزن گفت : باید دستور جلسات و یا دستور العملها از حالت کاغذ بازی خارج و به حیطه کاربردی وارد شود.

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از اخبار فرهنگی اجتماعی داورزن ،حجت الاسلام والمسلمین محمود مداحی در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه با شاره به نکته تصریح کرد: باید نوآوری ها و کارهای جدیدی در بدنه آموزش و پرورش صورت گیرد تا  باعث افزایش انگیزه در دانش آموزان شود

وی حرکت های مرموزانه برخی افراد در جامعه را خاطر نشان شد و گفت: متاسفانه برخی بدنبال زنده کردن جاهلیت طاغوت در کشور هستند و می خواهند آخرت خود را فدای دنیا نمایند.

امام جمعه داورزن با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی داورزن افزود: یادواره ها بایستی حامل پیام شهدا باشند و تاثیر خود را بر زندگی افراد جامعه داشته باشند.

وی در عین حال به برخی مشکلات فرهنگی موجود در بخش داورزن اشاره کرد و گفت: تاسیس آموزشگاههای زبان انگلیسی و یا افزایش مراکز و دفاتر اینترنتی در سطح شهر باعث خواهد شد تا اوقات فراغت دانش اموزان بهتر پر شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مداحی در ادامه راهپیمایی 22 بهمن را خاطر نشان شد و تصریح کرد: با توجه به ارتقا بخش به شهرستان و نشان دادن وحدت و یکپارچگی منطقه بایستی برگزاری این راهپیمایی در مرکز شهرستان و با حضور حداکثری صورت پذیرد.

امام جمعه داورزن از وضعیت انعکاس اخبار این شهرستان در رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: باید جهت انعکاس هرچه بیشتر توانمندی ها و مشکلات منطقه استقرار نمایندگی صدا و سیما از سوی مسئولان پیگیری شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش داورزن نیز در سخنانی با فتنه های دشمن در تحریمها را نشانه تحقق وعده الهی دانست و گفت: هرجا یک سختی بر مردم ایران وارد شده   بعد از آن عزت و بزرگی ملت ایران به جهانیان نشان داده شده است .

محمد علی صادقی شکیب با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای فرهنگی و دانش اموز داورزن گفت: این یادواره با حضور حداکثری دانش اموزان و آحاد مردم  داورزن در 19 بهمن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در مدارس از جمله کمبود سرانه های آموزش ادامه داد: به رغم تمام این مشکلات اجرای سیاستهای وزارت آموزش و پرورش از جمله هوشمند سازی مدارس و یا ایمن سازی سیستمهای گرمایشی به خوبی اجرا می شود.

سرپرست  بخشداری داورزن نیز در سخنانی با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه داورزن گفت: باید این یادواره در حد و شان شهدا با همکاری همه ادارات و نهادهای منطقه به خوبی برگزار شود.

حسین ایثارگر با اشاره به بحث ارتقا شهرستان و استقرار فرمانداری داورزن گفت:  نباید مسئولین به نصب تابلو فرمانداری اکتفا کرده بلکه زمینه های لازم برای پوست اندازی از بخش به شهرستان نیز فراهم شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.