اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1391 / کد مطلب: 5089 / نظرات: 0


محسنی‌ثانی: پیشرفت‌های نظامی قدرت بازدارنگی ایران را به جهانیان یادآور می‌شود



رئیس کمیته امنیت مجلس، با بیان اینکه تهدید‌های دشمنان ضد ایران ایجاب می‌کند که مواضع تدافعی و پدافندی کشور تقویت شود، گفت: پیشرفت‌های نظامی قدرت بازدارنگی ایران را به جهانیان یادآور می‌شود.

 به گزارش سبزوارپیام ، محمد‌رضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خانه ملت، افتتاح پایگاه مراقبت فضایی یا رصد‌خانه جامع فضایی در ایام دهه فجر را نشان‌دهنده قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: این اقدام بر مبنای سیاست‌های اصولی نظام در موضعی دفاعی و پدافندی قرار دارد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از سال‌های پس از انقلاب اسلامی تهدید‌های گسترده‌ای را ضد ایران تدارک دیده‌اند، تصریح کرد: این تهدید‌ها ایجاب می‌کند تا مواضع پدافندی و دفاعی ایران تقویت و حمایت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: جمهوری اسلامی ایران توفیقات بسیاری در مواضع پدافندی و دفاعی داشته است و دستاور‌دهای جدید تسلیحاتی و نظامی در عرصه زمین، دریا و فضا، ایران را در جایگاه کشور‌های پیشرفته در حوزه دفاعی قرار داده است.

محسنی‌ثانی، یادآور شد: هر کشوری برای تامین امنیت، حراست و حفاظت از مرز‌های سرزمینی خود استراتژی‌های نظامی و دفاعی تدوین می‌کند و در این مسیر جمهوری اسلامی ایران ارتقای سطح تسلیحات و تجهیزات هسته‌ای را در دستور کار قرار داده است.

نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه دانشمندان و متخصصان جوان ایران با پیشرفت‌ها و الزامات روز دنیا همسو و همراه هستند، تصریح کرد:‌ این فناوری‌ها و پیشرفت‌های نظامی ایران که توان دفاعی و بازدارنگی نظامی کشور و توان مقابله با تهدید‌های ضد ایرانی را قوت می‌بخشد، نشانه آشکار خلاقیت، کارآمدی و روز‌آمد بودن نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کمیته امنیت مجلس، تاکید کرد: روحیه جهادی و ایثار‌گری که یاد‌گار جنگ تحمیلی است، در نسل‌های پس از جنگ نیز رسوخ کرده‌ و پیشرفت نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و عزت ملت را در جهان  رقم زده‌است.

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران از افتتاح یک پایگاه مراقبت فضایی یا رصدخانه جامع فضایی به نام امام صادق(ع) و رو‌نمایی از جدید‌ترین جنگنده ساخت ایران در ایام دهه فجر خبر داد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.