اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 بهمن 1391 / کد مطلب: 5109 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است


وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است     
 امام جمعه شهرستان داورزن گفت: وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب الهی است و لذا امت اسلامی باید به این امر توجه داشته باشد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هقته داورزن با اشاره به آغاز هفته وحدت و میلاد مبارك پیامبر بزرگ اسلام ، افزود:این مدت را هفته وحدت نامیدند كه همه حول محور خدا، قرآن ، پیامبر جمع گردند و با دشمن مشترك یعنی صهیونیزم و استكبار جهانی و عوامل سر سپرده آنان بجنگند.

وی اظهار داشت : باید مسوولان درس وحدت و همدلی و همسویی و ولایتمداری را همیشه پیشه خود سازند و خدای ناكرده كشور را در دام غفلت و تفرقه و اختلاف كه آسیب و میكروب و درد بزرگی است، گرفتار نكنند.

وی بیان كرد : وحدت یكی از اصول ارزشی اسلام است و اختلاف یكی از اصول و ابزار های دشمنان اسلام می باشد و دشمن با اختلاف عوامل مزدور داخلی را به جان انقلاب و مردم می اندازد كه باید ملت اختلاف را خنثی كنند و آرزوی دشمن را ناكام بگذارند.

وی با اشاره به وقایع منطقه گفت: غرب و آمریكا و دشمنان دنیای اسلام و برخی از سران مرتجع منطقه از جمله عربستان ،قطر، تركیه و استكبار و عوامل مزدور منطقه در جهت سر نگونی رژیم سوریه تلاش می كنند و می خواهند پرونده سوریه راه به دیوان كیفری بین المللی بفرستند.

وی افزود :دیوان مذكور وابسته به استكبار است و مردم سوریه باید خودشان سرنوشت خود را تعیین كنند و دست رد به سینه دارو دسته شیطان بزرگ آمریكا بزنند و دشمن را ناكام كنند.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منكر را یك توفیق الهی دانست و گفت: امروز توجیهات بهانه گیران برای رها كردن امر به معروف و نهی از منكر جایگاهی ندارد.

وی افزود: باید گفت آزادی كلمه ارزشمندی است كه متاسفانه برخی با آن ،صدها خیانت و جنایت انجام می گیرد و با نام آزادی ، عدالت و سیاست را سر می برند.

خطیب جمعه داورزن افزود:آزادی در چهار چوب قانون الهی و عقلانی و فطری درست است و گرنه آزادی مطلق نوعی هرج و مرج و بی بند و باری و ولنگاری است.

وی ادامه داد: باید آمران و ناهیان شجاعت به خرج دهند و مانند سلمان ، ابوذر ،عمار ،مقداد كه در حقانیت امام علی (ع) تا پای جان و آبرو برای امامت و خلافت حقه اهل بیت سخن گفتند ، سخن بگویند.

امام جمعه داورزن پیرامون ششم بهمن 60 سالروز حماسه مردم آمل و نیز در خصوص بنیانگذاری اولین مسجد جهان اسلام مطالبی بیان كرد.

وی ادامه داد: باید هیات امنا و خادمان مساجد از بهترین ها بوده و تلفیقی از مسن ها و جوانان باشند تا در كنار هم بتوانند همه گروههای سنی را جذب مسجد نمایند و از بنا و امكانات مسجد به درستی مواظبت نمایند و حق خانه خدا را ادا كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.