اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 بهمن 1391 / کد مطلب: 5110 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مسلمانان با دشمن شناسی بدخواهان را زمین گیر كنند


مسلمانان با دشمن شناسی  بدخواهان را زمین گیر كنند  امام جمعه سبزوار گفت : مسلمانان با دشمن شناسی و وحدت می توانند دشمن را زمین گیر و مایوس كنند، همچنان كه ملت ایران تاكنون آنها را نا امید كرده است .
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار، افزود : استكبار جهانی ، انقلاب اسلامی را چه قبل و چه بعد از پیروزی یك خطر جدی تلقی كرده و می كند و لذا پایان رسالت این حركت عظیم، به طور قطع و یقین با مرگ استكبار رقم می خورد.

وی با بیان اینكه از مهمترین عوامل پایداری انقلاب ایجاد امید در مردم به عنوان اركان اصلی انقلاب است، اظهار داشت : یكی از اهداف دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

امام جمعه سبزوار با اشاره به بركات و دستاوردهای انقلاب اسلامی،گفت: بركات و دستاوردهای انقلاب بایستی برای نسل جوان و نوجوان جامعه بازگو شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: بازگو كردن بركات و دستاوردهای انقلاب برای كسانی كه سن آنان اقتضا می كند یادآوری و برای نسل جوان و نوجوان جامعه درس است.

امام جمعه سبزوار به ذكر خاطراتی از دوران قبل از پیروزی انقلاب پرداخت و اظهارداشت : اگر نظام جمهوری اسلامی را شجره طیبه بدانیم كه هست ریشه كلمه طیبه امام و رهبری در عصر غیبت است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اهمیت ولایت فقیه و رهبری در نظام جمهوری اسلامی،گفت : اگر خدای ناكرده به این ریشه طیبه صدمه بزنند تمام شاخه ، برگها و میوه ها ضربه می بینند.

وی با بیان اینكه بایستی آرمان های انقلاب را حفظ نماییم و شایسته است كه این عصر را عصر امام خمینی (ره) نامگذاری كنیم، افزود : امروز دشمن به این نتیجه رسیده كه جنگ نظامی در ایران نه تنها نتیجه نمی دهد بلكه مردم را متحدتر می كند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.