اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1391 / کد مطلب: 5125 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


انقلاب اسلامی تصویر روشنی از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد


انقلاب اسلامی تصویر روشنی از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد  امام جمعه ششتمد رگفت : انقلاب اسلامی ایران تصویر روشنی از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز شنبه در جمع اعضای ستاد دهه فجر ششتمد گفت: ماه ربیع الاول ماه میلاد حضرت رسول(ص) ماه تولد آخرین سفیر رسالت ماه شادی و سرور است.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) دین اسلام را بنیانگذاری نمودند و قرن ها پس از آن وجود شریف ، فردی از فرزندان آن حضرت به نام امام خمینی(ره) دین ایشان را در جهان احیا كرد.

وی گفت: دهه فجر عید ملی ما است و وظیفه داریم كه این اعیاد را گرامی بداریم چرا كه دهه فجر با الهام از دین و ارزشهای اسلامی به حكومت 50ساله پهلوی و 2500ساله شاهنشاهی پایان داد.

امام جمعه ششتمد ادامه داد: ما وظیفه داریم برای نسل امروز بسیاری از حقایق و جریانات قبل از انقلاب را تبیین كنیم و ثمرات انقلاب اسلامی را برای نسل امروز بیان نماییم.

وی گفت: یكی از ثمرات انقلاب اسلامی این بود كه تصویری روشن از آزادی برای جهانیان به ارمغان آورد.

ثباتی مقدم ادامه داد: انقلاب اسلامی با آمدن خود نظریه اینكه دین از سیاست جداست را پایان بخشید و امام عزیز حكومتی اسلامی را بر اساس دین پایه گذاری كرد كه امروزه پایه گذار بسیاری از خیزشها و بیداری اسلامی شده است.

امام جمعه ششتمد گفت: در قبل از انقلاب اسلامی مردم نقشی در اداره كشور نداشتند اما بعد از انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی در ایران تحقق یافت كه همه سرنوشت كشور در دست خود مردم است.

وی افزود: انقلاب ما تجربه جدیدی را به دنیا معرفی كرد چرا كه انقلاب های قبلی در كره خاكی برگرفته از بلوك شرق یا غرب و یا وابسته به این بلوكها بود ولی انقلاب اسلامی ایران نه تنها اتكای به این دو بلوك نداشت بلكه در تقابل با آنها بود.

ثباتی مقدم ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تأثیرات زیادی بر تحولات جهانی داشته و بسیاری از حركات در عرصه جهانی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه ششتمد اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه آمریكا را در هم شكست و یكی دیگر از نقاط بارز این انقلاب نیل به خودكفایی بود.

وی بر مردمی برگزار كردن برنامه های دهه فجر تأكید كرد و افزود: اعضای ستاد دهه فجر تلاش نمایند تا از انجام كارهای كلیشه ای خودداری شود و بیشتر به تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پرداخته شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.