اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 بهمن 1391 / کد مطلب: 5128 / نظرات: 1


گلایه روحانی ششتمد از مسئولان اداره منابع طبیعی


حسین پور/ سیدباقر اسلامیخواه در جمع نمازگزاران ششتمدی گفت: از اداراتی که به خواسته های به حق مردم بی توجهند بویژه اداره منابع طبیعی به شدت گلایه مندیم.
روحانی مقیم شهر ششتمد گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم که حتماً گلایه های ما را به گوش مسئولان برسانند.
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی های خود در قبل از انقلاب از تبدیل زمینهای کشاورزی به ملی به شدت گلایه داشتند.
یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: از نگاه ما اجرای قوانین منسوخ دوران پهلوی هیچگونه وجاهتی ندارد و باید هرچه سریعتر تدبیر خاصی اندیشیده شود.
اسلامی خواه گفت: انتظار ما از شورای اسلامی شهر ، بخشدار، امام جمعه اینست که صدای مظلومیت مردم را به گوش مسئولان برسانند ، مسئولانی که بی توجه یا با توجه به مردم اینهمه ظلم می کنند.
وی ادامه داد: مگر این مردم اسرائیلی اند که نمی توانند دام خود را به چرا ببرند و یا در زمینهای اباء و اجدادی خود کشاورزی کنند، از سایت های خبری مؤثرسبزوار و روزنامه ها انتظار داریم تا با انتشار خواسته مردم زمینه اینکه کسی به داد مردم برسد را فراهم نمایند.
روحانی مقیم ششتمد اظهار داشت:رئیس جمهور و دولت محترم قانونی تصویب کرده که قوانین قبلی نباید اجراء شود که انتظار داریم این مهم هرچه سریعتر اجرائی شود.
اسلامیخواه با انتقاد از نمایندگان مردم سبزوار گفت: من چندباری در حضور نمایندگان این موضوع را مطرح کردم و گفتند چشم ، پس کی این مشکل مرتفع خواهد شد فقط وقت رأی گرفتن چشم است.
روحانی مقیم ششتمد گفت: از یک طرف کشاورزی نکنند ، از یک طرف دام خود را بیرون نبرند پس برای کسب روزی حلال چه کنند حتماً راهی برای کسب درآمد سراغ دارند و یا اینکه مردم به سراغ دزدی بروند. مگر از زمینی که هفتاد سال یا هشتاد سال کشت می کردند درآمد کسب نکنند چه کاری بکنند.
وی اظهار داشت: زمین ملی یعنی چی؟ مگر این مردم ملیت دیگری دارند واقعاً این یک گلایه جدی است.
اسلامیخواه گفت: انتظار اول ما از نمایندگان دولت در ششتمد اینست که جهت احقاق حقوق مردم پیگیری جدی انجام دهند و از نمایندگان مردم نیز انتظار داریم حق مردم را طلب نمایند و اگر مردم حرف خود را به نمایندگانشان نزنند به چه کسی بگویند اینکه نماینده در جمع مردم گزارشی بدهد کافی نیست
وی ادامه داد: اگر مردم در هنگام ارائه گزارشات شما سخنی نمی گویند از مظلومیت مردم ششتمد است و این موضوع به زندگی مردم به روزی مردم بستگی دارد.
اسلامیخواه افزود: از اصحاب رسانه می خواهم که سخنان من را بدون هیچ سانسوری درج و درخواست مردم را بیان کنند و به مسئولین نیز سفارش می کنیم به خواسته مردم جامه عمل بپوشانند وگرنه رفتارمردم با نمایندگان ، فرماندار و مسئولین ادارات متفاوت خواهد بود.
روحانی مقیم شهر ششتمد ادامه داد: برخی از مسئولین مصر بر اجرای مرّ قانون هستند و باید بگوییم یعنی مردم هیچی ، باید حتماً مردم زیر پای اجرای این قانون له شوند، شمای مسئول نوکر مردم هستید شما حق ندارید به مردم تعرض کنید.
وی افزود: مردم دوست دارند مطالباتشان از مجرای قانون پیگیری شود و حرکاتشان باعث خدشه دارشدن حیثیت کسی نشود.
این جانباز دوران دفاع مقدس گفت:گلایه دیگری هم وجود دارد که در این برهه حساس و در آستانه انتخابات ششتمد فاقد بخشدار است و با این همه هجمه و فشارهای اقتصادی و روانی بر مردم بی هیچ وجه شایسته نیست توسط ادارات دولتی برای مردم مشکل ایجاد شود.
اسلامیخواه ادامه داد: ایجاد مشکل برای مردم قطعاً برخلاف اهداف انقلاب ، آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری می باشد.
وی گفت: چه منابع ملی از روزی مردم مهم تر است ، آیا مردم به اندازه درختان و باغات خود در رودخانه کم ارزش ترند.
روحانی مقیم ششتمد اظهار داشت: مردم ششتمد منتظر پاسخ جدی مسئولین هستند البته منتظر توجیه به هیچ بابت نخواهند بود مردم با خرابی و بی قانونی مخالفند و فقط می خواهند به حق و حقوق خود برسند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.