اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 بهمن 1391 / کد مطلب: 5132 / نظرات: 0


برخورد با رانندگان متخلف تاکسی در سبزوار



یکی از بازررسان سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: در پی افزایش شکایت های مردمی مبنی بر اعمال خودسرانه نرخ کرایه تاکسی از سوی برخی رانندگان، برخوردهای قاطع و جدی بازرسان این سازمان آغاز شده است.
میرچولی با بیان این مطلب اظهار داشت: عملکرد هریک از رانندگان تاکسی زیر ذره بین بازرسان قرار گرفته تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان خاطی مبنی بر افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی برخوردهای لازم صورت بگیرد.
وی با اظهار اینکه فعلا بازرسان 3 روز در هفته مشغول نظارت بر عملکرد رانندگان هستند، افزود: در حال حاضر بازرسان تاکسیرانی در خیابان های پست و تلگراف، عظیمیان، دروازه عراق و چهارراه بیهق مستقر شده اند و نظارت های دقیق و شدید بر عملکرد رانندگان را آغاز نموده اند.
میرچولی از اعمال جریمه ده هزار تومانی و برخورد جدی تر در مرحله بعد طبق ضوابط و قوانین، برای رانندگان متخلف نیز خبر داد و گفت: شهروندان می توانند در صورت بروز هر گونه تخلف با برداشتن شماره کد تاکسی، مشکل را جهت بررسی و پیگیری با واحد نظارت سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.
وی همچنین کلیه رانندگان تاکسی را ملزم به استفاده از تاکسی متر در محاسبه نرخ کرایه مسافران کرد و گفت: رانندگان می توانند با استفاده از تاکسی متر، وجود هر گونه دغدغه خاطر مسافران را در زمینه نرخ کرایه کاهش دهند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.