اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 بهمن 1391 / کد مطلب: 5139 / نظرات: 0


دوره‎های مهارت‎های زندگی ویژه مددجویان کمیته امداد در سبزوار برگزار شد


 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: پنجمین دوره کلاس‌های مهارت‌های زندگی ویژه 135 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.
 به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس ، سیدحسین کرابی در اختتامیه این دوره از دوره‎های مهارت‎های زندگی با اشاره به تحت پوشش بودن 25 هزار مددجو در کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این دوره‎ها می‎تواند از ایجاد و بروز ناهنجاری و آسیب‎های اجتماعی، جلوگیری کند و مهارت‎های لازم را جهت مقابله و برخورد با این پدیده‌ها در برداشته باشد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 500 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد سبزوار کلاس‎های مهارت‌های زندگی را گذرانده‎اند و از مباحث آموزشی شامل دینی و اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت روان و بهداشت فردی بهره‎مند شده‎اند.

کرابی، توانمندسازی خانواده‎های تحت پوشش را از دیگر رویکردهای کمیته امداد برشمرد و اظهار داشت: 50 درصد از مددجویان این نهاد قابلیت انجام کار را دارا هستند که این اداره آمادگی لازم جهت ارائه آموزش و ایجاد اشتغال مددجویان را دارد.

مدیر کمیته امداد سبزوار،ادامه داد: سهمیه این اداره در سال جاری جهت ایجاد اشتغال 2 هزار و 700 شغل است که از سهمیه فوق 75 درصد آن عملیاتی شده است.

وی یکی از مشکلات حوزه اشتغال در این اداره را پرداختی‎ها عنوان کرد و افزود: با برطرف شدن مشکل پرداختی‎ها سهمیه اشتغال این شهرستان بصورت 100 درصد اجرا می‎شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.