اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 بهمن 1391 / کد مطلب: 5155 / نظرات: 0

درهشتمین جلسه شورای اداری سبزوار؛


انتقاد سبحانی فر از افزایش بی رویه قیمت ها


انتقاد سبحانی فر از افزایش بی رویه قیمت ها
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب، داورزن وششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها اجرا نشده شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.
رمضانعلی سبحانی‌فر در هشتمین جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن شهید فرودی فرمانداری برگزار شد، افزود: بخشی از این موارد به سوء مدیریت و بخشی هم به حرف‌هایی که نباید بزنیم، برمی‌گردد.
وی از اینکه در عرض چند ساعت قیمت خودرو چند میلیون تومان و یا قیمت برنج و کالاهای دیگر بالا رفته انتقاد کرد و بیان داشت: باید نظارت و کنترل جدی‌تری بر این قضیه باشد.
عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام اینکه مواد غذایی برای یک سال آینده هم در انبارها وجود دارد، بیان کرد: اگر در این خصوص نگرانی نیست پس چرا سوداگران وارد شده و فشارها را بر مردم به وجود می آورند.
وی با تاکید بر اینکه باید مسوولان از برخی از صبحت‌ها که سبب آشفتگی بازار می‌شود پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: امروز باید هوشیارانه‌تر عمل کنیم.
سبحانی‌فر با عنوان اینکه هیچ کس مخالف اجرای هدفمندی یارانه‌ها نیست، ابراز داشت: هدفمندی یارانه‌ها مسیری است که باید برای خروج سرمایه‌های کشور به خارج اجرایی شد.
وی بر وارد شدن هدفمندی یارانه‌ها در چرخه تولید تاکید و اضافه کرد: یارانه‌ها باید در 2 ـ 3 دهک به صورت مستقیم کمک شود و مابقی بصورت غیرمستقیم در بخش تولید و صنعت برود تا اشتغالزایی شده و تورم و گرانی به وجود نیاید.
عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 67 درصد مصرف کنندگان حامله‌ای انرژی، بخش صنعت و تولید است، گفت: وقتی درآمد این بخش قادر به پاسخگویی هزینه‌هایش نیست، سبب خارج شدن تولید و صنعت از چرخه و به وجود آمدن بیکاری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: باید تدبیر بیشتری در این شرایط داشته باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دهه فجر، این دهه را بازخوانی عهد و پیمان بسته شده با مردم و مسلمانان برای عزت و سربلندی ایران دانست.
وی دهه فجر و انقلاب را الگوی قدرت رهبری اسلامی در کشورهای مسلمان برشمرد و با اشاره به قطع دست استکبار از کشورمان با پیروزی انقلاب اظهار داشت: در این راستا استکبار در طول انقلاب با تحریم‌ها، ترورها و توطئه‌ها سعی در منحرف کردن مسیر انقلاب داشته است.
سبحانی‌فر هفته وحدت را هدیه بی‌نظیر امام راحل به جهان اسلام عنوان و اضافه کرد: باید همدلی و وحدت را سرلوحه کار خود قرار دهیم چراکه در سایه همدلی و وحدت پیشرفت‌ها حاصل می‌شود.
وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا مشکلات حوزه کاری خود را با نمایندگان این شهرستان جهت پیگیری در میان بگذارند.
عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا برای فاضلاب سبزوار، درخواست 16 میلیارد تومان را مطرح کردیم.

سبروارما



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.