اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 بهمن 1391 / کد مطلب: 5168 / نظرات: 0


سبحانی فر: توسعه‌ دانشگاه موجب پیشرفت شهرستان می‌شود


سبحانی فر: توسعه‌ دانشگاه موجب پیشرفت شهرستان می‌شود     
نماینده‌ مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت : توسعه‌ دانشگاه موجب پیشرفت همه جانبه‌ شهرستان می‌شود.

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، رمضانعلی سبحانی فر امروز در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار ،در سخنانی اهمیّت دانشگاهها را در توسعه‌ فرهنگی، اقتصادی و علمی شهرستان ها بر شمرد.

وی همچنین عدم وجود ارتباط مستمر نهادها، اُرگان‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط در شهرستان با دفتر ارتباطات مردمی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را از دلایل اصلی كندی پیگیری مشكلات و رفع آنها‌ عنوان كرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار هم در ابتدای این دیدار از همكاری نماینده‌ مردم شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه‌ آموزش عالی، قدر دانی كرد.

دكتر 'محمد رضا سعیدی اصل' با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم جهت توسعه‌ رشته‌های تحصیلی واحد سبزوار در بخش تحصیلات تكمیلی، خواستار مساعدت مسؤولان برای دریافت مجوزهای لازم و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها شد.

بررسی روند توسعه‌، جذب دانشجو و چگونگی رفع كاستی‌ها و مشكلات دانشگاه آزاد اسلامی مركز جوین، توجه به گسترش رشته‌های متناسب با پتانسیل منطقه از جمله دامپزشكی، كشاورزی، زراعت و دامداری از دیگر موضوعاتی بود كه در این دیدار، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.