اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1391 / کد مطلب: 5182 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب:


وحدت سرلوحه برنامه های مردم و مسئولان باشد


وحدت سرلوحه برنامه های مردم و مسئولان باشد
امام جمعه شهرستان خوشاب گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، بزرگترین ضربه بر پیكر استكبار جهانی اعم از شرق و غرب وارد شد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته خوشاب، افزود : مردم ایران با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) و ایستادگی در مقابل همه زورمداران و توطئه گران به دنیا فهماندند كه می توان در برابر مستكبران ایستاد و آنها را نابود كرد.

وی اظهار داشت : بهترین و واقع بینانه ترین توصیفی كه می توان از پیروزی انقلاب كرد این است كه بگوییم این روز ،روز غلبه مستضعفین برمستكبرین بود.

امام جمعه خوشاب با اشاره به دستاوردهای بسیاری كه انقلاب اسلامی برای مردم در پی داشت، گفت : استكبار ستیزی ، نفی سلطه و ارزش های دینی از جمله دستاوردهایی است كه به بركت انقلاب نصیب ما شده است.

حجت الاسلام صاحبی به نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره كرد و افزود : توطئه چینی دشمنان نتیجه استكبار ستیزی ملت ایران است .

وی حاكم شدن سیاست اسلام زدایی ، وجود مراكز فساد و كم رنگ شدن فرهنگ اسلامی و ایرانی و حكومت كردن افراد خائن بر مردم را از جمله شرایطی بود كه در زمان طاغوت بر مردم حكمفرما شده بود.

امام جمعه خوشاب به موفقیت ها و پیشرفت های در همه ابعاد و زمینه ها پس از پیروزی انقلاب اشاره كرد و گفت : بایستی مردم و مسوولان در حفظ آرمان ها و دستاوردها انقلاب اسلامی بكوشند .

حجت الاسلام 'صاحبی ' همچنین با اشاره به وحدتی كه در قبل از پیروزی انقلاب و بعد از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس بین مردم وجود داشت، اظهار داشت : باید اكنون نیز همان وحدت سرلوحه همه كارها و برنامه های مردم و خدمتگزاران نظام باشد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.