اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1391 / کد مطلب: 5183 / نظرات: 1

امام جمعه خواستار معرفی فرماندار ششتمد شد/


انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است


انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است امام جمعه شهر ششتمد  گفت :انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای مردم ایران در پی داشته است.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود:انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف علمی ،پزشكی ،تسلیحات نظامی و غیره .موفقیت های فراوانی كسب كرده است .

خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت : این موفقیت ها و دستاوردها به بركت خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش و مجاهدت نیروهای متعهد به دست آمده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم همچنین افزود: در حوزه سلولهای بنیادی این افتخار است كه فرزندی از این خطه در جرگه این دانشمندان فعالیت می كند.

وی در مورد رفع مشكلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال مردم افزود: انتظار داریم مسوولین اهتمام جدی بر رفع این مشكلات مهم داشته باشند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم در ادامه گفت: در سفر رییس جمهوری در ابتدای سالجاری به سبزوار، ششتمد به شهرستان ارتقا یافت كه این موضوع صدقه جاریه دولت محسوب می شود.

امام جمعه ششتمد از رییس جمهور و دولت قدر دانی كرد و گفت :مردم ما انتظار دارند تا این مهم محقق گردد تا در روزهای پایانی سال كام مردم شیرین شود.

وی افزود: از وزیر كشور ، استاندار خراسان رضوی و نمایندگان و سایر دست اندركاران انتظار داریم كه هر چه سریعتر استقرار فرمانداری ششتمد را محقق كنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


عليرضا | ايميل
اميد است بااستقرار فرمانداري درشهرستان ششتمد مردم اين ديار كهن نيز به حق خود برسند با تشكر از زحمات دولت عدالت محور