اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1391 / کد مطلب: 5187 / نظرات: 0

امام جمعه موقت سبزوار:


مكتب اسلام و رهبری امام موجب پیروزی انقلاب شد


مكتب اسلام و رهبری امام موجب پیروزی انقلاب شد   
 امام جمعه موقت سبزوار گفت : مكتب اسلام ، رهبری امام راحل (ره) و حمایت مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد سلیمانی ' در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود : وجود این سه عامل موجب شد تا مخالفان نتوانند مقابله كنند و سرانجام انقلاب پیروز شود.

وی گفت : مكتب ، رهبری و مردم سه عامل وقوع انقلاب هستند و این عوامل اضلاع یك مثلت هستند كه فقدان هریك از آنها، انقلاب را شكل نخواهد داد.

وی با تبریك سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به روند تشكیل انقلاب و نقش موثر رهبری امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت : سال ها باید منتظر بود تا مانند معمار كبیر انقلاب شخصیتی در تاریخ اسلام به عرصه بیاید.

امام جمعه موقت سبزوار اظهار داشت : امروز دشمنان با شبهه افكنی و تردید، عمود خیمه اسلام یعنی ولایت فقیه را هدف قرار گرفته اند چون از رهبری بسیار صدمه دیده اند.

وی با تاكید برهوشیاری و بصیرت مردم، افزود : اطاعت از ولایت فقیه باعث می شود تا كشور از هجمه های دشمنان در امان باشد.

خطیب موقت سبزوار با بیان اینكه دشمنان همچنان قصد صدمه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند و با نقشه ها و توطئه های گوناگون ارزش های اسلامی و انقلابی را هدف گرفته اند، افزود : آنها با تردید و شبهه افكنی در حقیقت وارد جنگ اعتقادی به جای جنگ نظامی شده اند.

وی ادامه داد : اگر كشوری در جنگ اعتقادی سرباز مدافع نداشته باشد در جنگ نظامی هم سرباز نخواهد داشت و با شكست روبرو می شود.

امام جمعه موقت سبزوار به 14 بهمن روز فناوری فضایی و موفقیت های دانشمندان ایرانی در تسخیر فضا هم اشاره كرد و گفت : این اقدامات در حدی حیرت زا بود كه دشمنان ابتدا نمی توانستند بپذیرند بعد از اینكه از طریق فرستنده ها مشاهده كردند مجبور شدند به آن اذعان كنند .

حجت الاسلام 'سلیمانی ' به تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تدبیر امام راحل (ره) در سال 66 هم اشاره كرد و گفت : اعضای این مجمع از عالمان و كارشناسان خبره تشكیل شده و زمان هایی كه بین دولت و مجلس از لحاظ قانونی اختلافی بروز نماید، آن را حل می كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.