اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 بهمن 1391 / کد مطلب: 5189 / نظرات: 0


ناهید غارسی: تمرینات منظم و تاكتیك تیمی مقابل ایران تابل كرمان موجب پیروزی ما شد


ناهید غارسی: تمرینات منظم و تاكتیك تیمی مقابل ایران تابل كرمان موجب پیروزی ما شد  سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : با تمرینات منظم و تاكتیك تیمی در مقابل 'ایران تابل كرمان ' پیروز شدیم .
  به گزارش سبزوارپیام، ' ناهید غارسی ' روز جمعه پس از پیروزی تیمش در مقابل 'ایران تابل كرمان ' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : عامل پیروزی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار تمرینات منسجم و منظم ، تعصب شایسته بازیكنان و تاكتیك های تیمی بود كه بازیكنان به راحتی توانستند در زمین پیاده كنند.

وی اظهار داشت : خوشبختانه با برنامه ریزی و هماهنگی هایی كه با بازیكنان در تمرینات انجام شد توانستیم به نتیجه خوبی دست یابیم .

'غارسی ' در خصوص چهره های شاخص دیدار گفت : اگر در این دیدار بخواهم برترین بازیكن را انتخاب كنم بدون شك تمامی بازیكنان را گزینش می كنم زیرا در این بازی از تمامی بازیكنان رضایت كامل دارم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص بازی تیم حریف نیز گفت : تیم 'ایران تابل كرمان ' بازی خوبی را به نمایش گذاشت و عامل اصلی عقب افتادگی این تیم در مقابل ثامن الحجج (ع) سبزوار جوانی و كم تجربگی آنان بود .

در ادامه بازی های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های كشور صبح امروز ، تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در كرمان به مصاف تیم 'ایران تابل كرمان ' رفت و توانست این تیم را با نتیجه 26 بر 9 شكست دهد .

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار پس از این دیدار 17امتیازی شد و با 9 بازی ، هشت برد و یك تساوی همچنان در صدر جدول قرار دارد.

در هفته آینده 20 بهمن ماه تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار در سالن سربداران این شهرستان میزبان هیئت هندبال فارس است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.