اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 شهريور 1390 / کد مطلب: 522 / نظرات: 0


فرمانده انتظامي سبزوار برنامه هاي هفته ناجا در اين شهرستان را تشريح كرد


فرمانده انتظامي سبزوار برنامه هاي هفته ناجا در اين شهرستان را تشريح كرد  فرمانده انتظامي سبزوار مهمترين برنامه هاي اين فرماندهي به مناسبت هفته نيروي انتظامي (ناجا) در سطح شهرستان را تشريح كرد. 
سرهنگ 'قنبرعلي آزادواري' در جمع  مسوولان اداري ، نظامي و انتظامي سبزوار با اشاره به آغاز اين هفته از 13 مهر شعار اين هفته در سال جاري را 'سهم من در امنيت و آرامش چيست؟' عنوان كرد.
وي عناوين روزهاي اين هفته را به ترتيب روز پيشگيري اجتماعي ، مشاركت عمومي و امنيت و آرامش ، روز پليس مومن ، متعهد ، ايثارگر و امنيت و آرامش ، روز جامعه ايماني ، حفظ ارزش ها ، امنيت و آرامش ، روز خانواده ، مدرسه ، نهادهاي اجتماعي و امنيت و آرامش ، روز پليس ، دانش ، پژوهش ، فناوري و امنيت و آرامش ،روز پليس مقتدر ، هوشمند ، حرفه اي و امنيت و آرامش و روز پليس ،قانون، حكومت ، امنيت و آرامش ذكر كرد.
سرهنگ آزادواري با اظهار اينكه نخستين روز اين هفته را با قرائت زيارت عاشورا در مزار شهداي گمنام سبزوار آغاز مي كنيم، افزود: در آخرين روز اين هفته هم ساختمان هاي انتظامي شهرهاي داورزن و ششتمد سبزوار افتتاح مي شود.
وي ملاقات فرماندهي انتظامي به همراه معاونان و غيره با مردم در مساجد ، ارائه خدمات رايگان درماني توسط پزشك عمومي در درمانگاه امام سجاد (ع) و تجليل از شهروندان قانونمند و نمونه هاي ترافيكي را بخشي از مهمترين برنامه هاي اين فرماندهي در هفته ناجا ذكر كرد.
وي افزود: در اين هفته ديدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبي مزار شهدا ، ديدار با امام جمعه ديدار از آسايشگاه هاي سالمندان و معلولان ذهني و اهداي خون و عيادت از كاركنان بيمار هم با حضور پرسنل فرماندهي انتظامي سبزوار انجام مي شود.
فرمانده انتظامي سبزوار از برگزاري همايش همياران پليس ، نشست با اصناف ، همايش پليس ، امنيت و اخلاق ، تجليل از نخبگان ، فرهيختگان و فرزندان شاهد و ايثارگر و رژه موتوري هم به مناسبت اين هفته خبر داد.
وي گفت: همايش راهپيمايي از ميدان شهيد فهميده تا مزار شهداي گمنام سبزوار را در روز جمعه و سومين روز از هفته ناجا برگزار خواهيم كرد.
وي برگزاري جلسات آموزش حضوري در مدارس توسط كارشناسان ناجا ، نواختن زنگ انضباط اجتماعي ، برپايي نمايشگاه سيار ويژه دانش آموزان ، بازديد دانش آموزان از يگان هاي انتظامي ،آموزش همگاني كودكان و نوجوانان و غيره را از ديگر برنامه هاي مهم به مناسبت هفته نيروي انتظامي در سطح شهرستان سبزوار ذكر كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.